بازیکنان استقلال دست به اعتصاب می‌زنند

شاگردان جواد نکونام تا زمانی‌که تسویه کامل قرارداد فصل قبل و دریافت حداقل ۱۰ درصد از فصل جدید انجام نشود، به تمرینات برنمی‌گردند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، شنیده‌ها حکایت از این دارد که بازیکنان تیم فوتبال استقلال تهران قصد دارند پس از بازی استقلال خوزستان و از سرگیری تمرینات پس از استراحت چند روزه، برای دریافت مطالبات خود دست به اعتصاب بزنند.

این مسئله به علی خطیر مدیرعامل باشگاه استقلال تهران نیز اطلاع داده شده و بازیکنان آبی‌های پایتخت اعلام کرده‌اند تا تسویه کامل قرارداد فصل قبل و دریافت حداقل ۱۰ درصد از فصل جدید، به تمرینات برنمی‌گردند.

تیم فوتبال استقلال تهران باید روز _دوشنبه ششم شهریورماه_ در چارچوب هفته چهارم فصل بیست‌وسوم رقابت‌های لیگ برتر در ورزشگاه آزادی تهران و از ساعت ۱۹:۳۰ رودرروی استقلال خوزستان قرار بگیرد.

شاگردان جواد نکونام در سه هفته آغازین بازی‌های لیگ برتر موفق به ثبت دو برد شده‌اند و یک باخت نیز در کارنامه آبی‌ها رقم خورده است. آن‌هم درحالی‌که این تیم مقابل صنعت‌نفت و ملوان برنده شد اما جدال مهم در برابر سپاهان را واگذار کرد.

مشکلات مدیریتی باشگاه استقلال از ماه‌ها قبل وجود دارد و ریشه آن نه‌تنها هنوز خشک نشده بلکه باتوجه به تغییرات متعدد و ماجراهای مربوط به سقف قرارداد این تیم و همچنین فعالیت بد در نقل‌وانتقالات، وضعیت این باشگاه را بدتر از گذشته کرده است.

کد خبر 682966

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.