تأمین زیرساخت‌های ارتباطی و مخابراتی نقش مهمی در توسعه شهرها دارد

نماینده ولی فقیه در منطقه و امام جمعه کاشان گفت: تأمین زیرساخت‌های ارتباطی و مخابراتی نقش مهمی در توسعه شهرها و روستا دارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت‌الاسلام سیدسعید حسینی ظهر امروز _شنبه، چهارم شهریورماه_ در دیدار با مدیر عامل مخابرات ایران، اظهار کرد: اگر مدیران به دستورات و مقررات اسلامی عمل کنند، می‌توانند بیشتر به نفع مردم و استان خدمت کنند و دلسوزتر باشند و با توجه به گرفتاری‌ها و مشکلات موجود در شهرها، بیشتر می‌توانند در راستای رفع آن‌ها عمل کنند.

وی افزود: اگر چنین روحیه‌ای در یک مدیری وجود داشته باشد، خداوند هم در رفع مشکلات کمک می‌کند، امروزه به برکت انقلاب اسلامی در بسیاری از زمینه‌ها رشد و توسعه خوبی داشته‌ایم.

امام جمعه کاشان ضمن تاکید بر اهمیت خدمت‌رسانی اظهار کرد: تمام مسئولان و خدمتگزاران باید تلاش کنند سازوکار مناسب‌تری فراهم شود تا گره‌ای از کار و زندگی مردم باز کنند.

تولید محتوا و مدیریت فضای مجازی

وی نظارت بر فضای مجازی را در شرایط کنونی ضروری دانست و در این مورد حساس به مسؤلان مربوطه توصیه کرد تا هوشیارتر عمل کنند.

اجرای طرح نجما بزرگترین طرح مخابراتی در راستای توسعه زیرساختی کشور

مجید سلطانی اظهار کرد: شرکت مخابرات ایران با وجود تمام مشکلات پیش رو با تمام توان به سمت تحول دیجیتال در حال حرکت است و طرح نجما نیز در حال اجرا است.

وی افزود: طرح نجما را طرحی مهندسی و مطالعه شدن عنوان کرد و نسبت به اجرای کامل اهداف آن در استان اصفهان و منطقه کاشان و دیگر مناطق کشور تاکید کرد.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران گفت: اجرای چنین طرح عظیمی در کشور موحب رونق شرکت‌های تکنولوژی و اشتغال‌زایی در کشور خواهد شد.

کد خبر 682929

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.