خدمت به مردم و توسعه و آبادانی کشور در راس امور دولتمردان باشد

امام جمعه سنندج گفت: بزرگترین خدمت دولت، خدمت به مردم و توسعه و آبادانی کشور است چون مردم ولی‌نعمت اصلی ما هستند و باید خدمت به آن‌ها در راس امور باشد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ماموستا فایق رستمی امروز _جمعه سوم شهریورماه_ در خطبه‌های نماز جمعه مسجد جامع شهر سنندج، با گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، اظهار کرد: هفته دولت هفته کار و تلاش، توسعه و پیشرفت و خدمت به محرومان جامعه است و در واقع هفته دولت و مردم است.

وی افزود: بزرگترین خدمت دولت، خدمت به مردم و توسعه و آبادانی کشور است چون مردم ولی‌نعمت اصلی ما هستند و باید مردم و دولت با همدیگر در تعامل و همکاری باشند.

امام جمعه شهر سنندج ادامه داد: افتتاح و بهره‌برداری از پروژه‌های هفته دولت اقدامی بسیار در خور توجه و شایسته تقدیر است که باعث رونق و آبادانی بیشتر استان می‌شود.

وی در ادامه خواستار کاهش نرخ مواد غذایی شد و تاکید کرد: دستاوردهای انقلاب اسلامی در بخش امکانات رفاهی و زیرساخت‌ها بر کسی پوشیده نیست اما از مسئولان درخواست داریم که نظارت و کنترل بیشتری بر بازار داشته باشند.

ماموستا رستمی گفت: اگر امروز دشمن نمی‌تواند به صورت زمینی به خاک کشورمان تجاوز کند به روش‌های دیگری همچون شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی سعی در گمراهی جوانان ما دارد.

نگرانی دشمنان از اتحاد مسلمانان

وی اضافه کرد: دشمنان هیچگاه دست از کینه و دشمنی با مسلمانان بر نمی‌دارند چون از اتحاد و وحدت میان مسلمانان ناراحت هستند و به انواع روش‌ها سعی در بر هم زدن این اتحاد دارند.

امام جمعه شهر سنندج، قرآن کریم را خاری در چشم دشمنان دین اسلام بیان کرد و افزود: قرآن کریم، کتابی برای تمامی بشریت است و توهین به آن توهین به تمام کتب و ادیان الهی محسوب می‌شود.

وی در ادامه به برگزاری انتخابات در سال جاری اشاره کرد و گفت: انتخابات وجه بارز مردم‌سالاری دینی است و ضرورت دارد همه در آن شرکت کنند.

ماموستا رستمی همچنین با بیان اینکه پزشکان و کادر درمان رسالت خطیری را در بحث سلامت جامعه برعهده دارند، تصریح کرد: از مسئولان امر درخواست داریم که در رفع مسئله کمبود دارو تلاش بیشتری را داشته باشند.

کد خبر 682621

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.