بهره‌برداری از ۱۱۲ پروژه در شهرستان سنندج در هفته دولت

فرماندار سنندج گفت: ۱۱۲ پروژه با اعتباری بالغ بر ۲۰۰ میلیارد تومان در هفته دولتف امسال در شهرستان سنندج به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حسن عسکری امروز _جمعه سوم شهریورماه_ در سخنرانی قبل از خطبه‌های نماز جمعه شهر سنندج اظهار کرد: دولت شهید رجایی، نخستین دولتی بود که پس از حاکمیت لیبرال‌ها بر کشور بر سر کار آمد، این دولت در آن دوره بحرانی بیش‌ترین تلاش و کوشش را برای خدمت به مردم و اهداف انقلاب داشت.

وی افزود: اکنون نیز دولتمردان و دولت خدمتگزار سیزدهم با شعار مردم‌داری و مردم‌محوری و با تاسی از شهیدان رجایی و باهنر، در مسیر خدمت‌گزاری به مردم قرار دارند و در طول این دو ساله از عمر دولت نشان داده‌اند که شأن و جایگاهی جز خدمت‌گزاری به مردم برای خود قائل نیستند.

فرماندار سنندج ادامه داد: ۱۱۲ پروژه با اعتباری بالغ بر ۲۰۰ میلیارد تومان در هفته دولت امسال در شهرستان سنندج به بهره‌برداری می‌رسد.

وی تصریح کرد: ۱۳ پروژه آن مربوط به بخش کشاورزی، ۱۲ پروژه گازرسانی به روستاها و برگزاری جشن گازدار شدن تمامی روستاهای سطح شهرستان، هفت پروژه در بخش آبرسانی به روستاها و تصفیه‌خانه فاضلاب روستایی، ۱۶ پروژه خرید و احداث مسکن محرومان برای مددجویان زیرپوشش بهزیستی و کمیته امداد و ۱۰ پروژه در حوزه برق و پروژه‌هایی در حوزه‌های دیگر افتتاح خواهد شد.

وی به برگزاری انتخابات در سال جاری اشاره کرد و افزود: انتخابات نماد و تجلی مردم‌سالاری دینی و دخالت مردم در تعیین سرنوشت کشور است که با مشارکت حداکثری و انتخاب نماینده اصلح و در طراز مردم و انقلاب، استان در مسیر پیشرفت و توسعه قرار می‌گیرد.

کد خبر 682620

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.