نگاه صداوسیما به سپاهان، پرسپولیس و نساجی یکسان باشد/ دست نمایندگان ایران در آسیا بسته است

مدیرعامل باشگاه سپاهان گفت: صداوسیما باید در لیگ‌قهرمانان آسیا به هر سه باشگاه سپاهان، پرسپولیس و نساجی که نمایندگان ایران هستند توجه و نگاه یکسان داشته باشد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدرضا ساکت پس از قرعه‌کشی مرحله‌گروهی رقابت‌های فصل ۲۰۲۴-۲۰۲۳ لیگ‌قهرمانان آسیا روی آنتن شبکه ورزش اظهار کرد: سپاهان در کنار پرسپولیس و استقلال یکی از باتجربه‌ترین تیم‌ها در عرصه آسیاست. فضای فنی و اجرایی این رقابت‌ها متفاوت است و بازیکنان شایسته ایرانی در آسیا، تجربه‌های ملی و بین‌المللی دارند و از ظرفیت مسابقات آسیایی برای بروزرسانی توانایی‌های خودشان استفاده خواهند کرد. گروه ما گروه متنوعی است. با الاتحاد در سال ۱۳۸۴ در نقش‌جهان و در شهر جده بازی کردیم. شرایطی که فوتبال عربستان پیگیری می‌کند برای این است که تیم‌های‌شان قوت بگیرند؛ آن‌ها به‌دنبال جذب چهره‌های شاخص دنیای فوتبال هستند و ما هم به گفته ژوزه مورایس و همچنین دیدگاه باشگاه چهره‌های ارزشمندی را در باشگاه‌های ایرانی همچون سپاهان، پرسپولیس و نساجی داریم.

وی در ادامه افزود: قوانینی که امسال فوتبال ایران گذاشت سعی شد تیم‌های ایرانی را در آسیا تضعیف کنیم و دست پرسپولیس، سپاهان و نساجی در آسیا بسته شد. با این حال حضور در آسیا برای هر سه تیم ایرانی ظرفیت متفاوتی است و ما شاهد یک درخشش ویژه از سه تیم خواهیم بود. امیدوارم مسئولان فوتبال کشور، صداوسیما به همه باشگاه‌ها نگاه یکسانی داشته باشد و تبعیضی که دو شب پیش در مورد تراکتور به‌وجود آمد دوباره تکرار نشود.

مدیرعامل باشگاه سپاهان در ادامه خاطرنشان کرد: بازی تراکتور در پلی‌آف را از شبکه سه پخش نکردند و این ظلمی بود که به مردم تبریز روا داشته شد، ما نمایندگان کشورمان در آسیا؛ پرسپولیس ایران، سپاهان ایران و نساجی ایران هستیم. امیدوارم برنامه‌ریزان صداوسیما به این مسئله توجه داشته باشند چرا که اینجا رسانه ملی است.

محمدرضا ساکت همچنین تصریح کرد: مردم ایران عمل صداوسیما را می‌بینند؛ اولین نگاهی که بروز کرد بازی تراکتور بود که تراکتور ایران را از شبکه سه حذف کردند اما این نگاه، نگاه ملی نیست که بازی‌های این تیم از شبکه‌های دیگر به جز شبکه سه پخش شد چرا که تبریز هم مانند اصفهان و مازندان و تهران بخشی از ایران هستند. هر سه باشگاه کار بسیار سختی در آسیا پیش رو دارند و امیدوارم نگاه ملی به هر سه باشگاه وجود داشته باشند.

وی ادامه داد: دیدگاه‌های اجرایی صداوسیما اینگونه نیست و شبکه‌ها متفاوت هستند. شبکه ورزش قابل احترام است اما منطقی صحبت می‌کنم زیرا قبلاً هم شاهد این ناسپاسی‌ها بودیم. سپاهان در جام باشگاه‌های جهان شرکت کرد اما صداوسیما حتی یک گزارش از آن بازی‌ها پخش نکرد که هنوز بازیکنان شاخص ما همچون محرم نویدکیا و محمود کریمی به این مسئله می‌پردازند. نگاه صداوسیما نه رنگی که باید ملی باشد. هر شبکه متفاوت است و بینندگان‌شان هم متفاوت است. امیدوارم برنامه‌ریزان صداوسیما هم این مسئله را در نظر داشته باشند.

کد خبر 682477

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.