ایران فوق العاده بود/ حضور در ارومیه مهمانی باشکوه است

سرمربی تیم ملی والیبال پاکستان گفت: مردم ارومیه که با برگزاری یک مهمانی بزرگ از تیم خود حمایت کردند. این مسابقه بهترین بازی ایران در طول رقابت‌های این دوره قهرمانی آسیا بود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم ملی والیبال ایران امروز _چهارشنبه یکم شهریورماه_ از ساعت ۱۹:۱۵، در چارچوب مرحله حذفی مسابقات والیبال قهرمانی آسیا، مقابل تیم پاکستان، در سالن ۱۲ هزار نفری ارومیه مملو از عاشقان والیبال صف‌آرایی کرد و در سه ست متوالی با اقتدار به پیروزی رسید. تیم ملی والیبال ایران با شکست پاکستان به صورت مستقیم راهی مرحله نیمه‌نهایی شود.

ایس سانایه رامیرز فراز، سرمربی تیم ملی والیبال پاکستان، پس از شکست تیم پاکستان مقابل تیم ملی ایران، اظهار کرد: به ایران و تمام تماشاگران حاضر در سالن تبریک می‌گویم همچنین به مردم ارومیه که با برگزاری یک مهمانی بزرگ از تیم خود حمایت کردند. این مسابقه بهترین بازی ایران در طول رقابت‌های این دوره قهرمانی آسیا بود، با تیم جوان پاکستان راه زیادی برای بالا بردن سطح خود در پیش داریم، امروز توپ‌های برگشتی تیم ما به خوبی عمل نکرد، سرویس‌های ایران واقعاً قدرتمند بود و در دریافت ما را دچار مشکل کرد که باید این موارد را در مسابقات آینده باید رفع کنیم.

فراز با اشاره به حضور پرشور هواداران و عاشقان والیبال، بیان کرد: ما تحت تأثیر جو سالن قرار گرفتیم. به بازیکنانم ایمان دارم و فوق‌العاده هستند. برای گرفتن جایگاه بهتر در ایران بازی خواهیم کرد و سزاوارش هستیم.

کد خبر 682304

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.