منچستریونایتد در پی جذب دروازه‌بان فنرباغچه

منچستریونایتد پیشنهادی هفت میلیون یورویی برای جذب آلتای بایندیر دروازه‌بان فنرباغچه به عنوان پشتیبان آندره اونانا، ارائه کرده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، منچستریونایتد در حال تلاش برای جذب آلتای بایندیر دروازه‌بان ترکیه از فنرباغچه است. به گزارش وبسایت ترکی Fanatik، شیاطین سرخ برای بایندیر که از سال ۲۰۱۹ شماره یک فنرباغچه بوده و ۱۲ بازی ملی برای تیم ملی ترکیه انجام داده، هفت میلیون یورو پیشنهاد داده‌اند.

طبق گزارش رسانه Sports Digitale، باشگاه ترکیه‌ای به بایندیر اجازه داده است تا با باشگاه‌های دیگر صحبت کند، او حتی می‌تواند با نماینده خود از استانبول خارج شود تا آینده خود را حل و فصل کند.

یونایتد در طول تابستان تغییرات بزرگی در دروازه ایجاد کرده است، آن‌ها یک چرخش چشمگیر رابطه با داوید دخیا انجام داده و در عوض آندره اونانا را با ۴۷ میلیون پوند (۶۱ میلیون دلار) به خدمت گرفته‌اند که این مبلغ در تاریخ شیاطین‌سرخ برای یک دروازه‌بان، رکوردی بی‌سابقه است‌.

یونایتد همچنین ناتان بیشاپ را به صورت قرضی به ساندرلند فرستاده، درحالی که نام دین هندرسون با انتقال به کریستال‌پالاس مرتبط است.

فنرباغچه ظاهراً دومینیک لیواکوویچ ملی‌پوش کرواسی را به عنوان جایگزینی برای بایندیر در صورت جدایی او هدف قرار داده است.

شاگردان اریک تن‌هاخ روز شنبه میزبان ناتینگهام فارست هستند تا بتوانند به نوعی شکست دو بر صفر خود مقابل تاتنهام را جبران کنند.

کد خبر 681966

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.