افتتاح ۲۰۰ کلاس درس هم‌زمان با هفته دولت در اصفهان

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: همزمان با هفته دولت در سال جاری تعداد ۵۰ باب مدرسه در قالب ۲۰۰ کلاس درس در استان افتتاح خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدرضا ابراهیمی امروز _سی‌و یکم مردادماه_ در جمع اصحاب رسانه درباره برنامه‌های آموزش و پرورش استان اصفهان در هفته دولت، اظهار کرد: طی سال جاری تعدادی از مدارس در استان به دلیل سخت‌افزاری از رده خارج شده‌اند، از این رو هم‌زمان با هفته دولت تعداد ۵۰ مدرسه در قالب ۲۰۰ کلاس درس برای بهره‌مندی دانش‌آموزان، افتتاح خواهد شد.

وی با اشاره به کسب رتبه‌های برتر کنکور توسط دانش آموزان اصفهانی، افزود: امسال چهار رتبه نفر از دانش‌آموزان استان رتبه‌های برتر کشور نظیر رتبه‌های اول و پنجم علوم‌تجربی، رتبه دوم زبان و چهارم گروه هنر به نام شهر شهیدان، اصفهان تعلق گرفته است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان با اشاره به کسب چندین رتبه دو رقمی توسط دانش‌آموزان اصفهان در کنکور سراسری سال جاری تصریح کرد: تأثیر معدل ۴۰ درصدی امسال و ۵۰ درصدی سال آینده و ۶۰ درصدی پس از آن، ما را به عدالت آموزشی نزدیک می‌کند که اثرات خود را در کنکور هم‌نشان داد.

وی افزود: دانش‌آموزان از ابتدای سال تحصیلی توجه ویژه به متون درسی خود داشته باشند که اصل سوالات امتحانی و کنکور از کتاب‌های مصوب وزارت آموزش و پرورش خواهد بود که به عنوان محور قرار گرفته است.

ابراهیمی خاطرنشان کرد: اجلاس سراسری مدیران آموزش سراسر کشور را به صورت ترکیبی، حضوری در مراکز استان‌ها و مجازی با کشور، داشتیم که هم‌اندیشی و هم‌افزایی خوبی صورت گرفت که ۱۰ محور ویژه برای کیفیت بخشی تربیتی و آموزشی مورد بحث قرار داشت.

کد خبر 681843

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.