شست‌وشوی ۸ هزار مترمربع زمین، برای اسکان مواکب اصفهان در کربلای معلی

رئیس ستاد اربعین شهرداری اصفهان با اشاره به شست‌وشوی ۸ هزار مترمربعی زمین برای اسکان مواکب اصفهان در کربلای معلی گفت: این عرصه آماده تحویل به مواکب استان اصفهان است که در کربلای معلی، محلی برای اسکان ندارند.

سیدمهدی عسگری در گفت‌وگو با خبرنگار اعزامی ایمنا به کربلای معلی، در رابطه با آخرین اتفاقات و خدمات توسط ستاد اربعین شهرداری اصفهان در کربلا اظهار کرد: روز گذشته نزدیک به ۹۰ نفر از کارگران شهرداری اصفهان عملیات پاکسازی و رفت‌وروب محوطه مسقف ۲۲ هزار متربعی متروکه در اختیار ستاد بازسازی عتبات عالیات استان اصفهان را آغاز کردند.

وی با بیان اینکه روز گذشته به همت جهادی کارگران ستاد اربعین شهرداری اصفهان حدود هشت هزار متر مربع از این محوطه به‌صورت کامل رفت‌وروب و شست‌وشو شد، افزود: این وسعت بیان شده، آماده تحویل به مواکب استان اصفهان است که در کربلای معلی محلی برای اسکان ندارند.

رئیس ستاد اربعین شهرداری اصفهان تصریح کرد: عملیات پاکسازی و رفت‌وروب ۱۵ هزار مترمربع باقی‌مانده از این محوطه، در ساعات ابتدایی امروز توسط کارگران آغاز شده است و با امید خدا، به اتمام خواهد رسید.

وی ادامه داد: در پایان کار رفت‌وروب و شست‌وشوی کل محوطه مسقف، عملیات ضدعفونی نیز انجام خواهد شد، همچنین در عملیات روز گذشته پنج کامیونت خاک از محوطه جمع‌آوری شد و به بیرون انتقال پیدا کرد، دو دستگاه خودروی شست‌وشوی مکانیزه و ۱۰ سرویس خودروی آبرسانی برای شست‌وشو استفاده شده است.

عسگری خاطرنشان کرد: در عملیات بهسازی، پاکسازی و نظافت محوطه در اختیار ستاد بازسازی عتبات عالیات استان اصفهان بخش‌های مختلف مدیریت شهری این کلان‌شهر از جمله سازمان خدمات موتوری همراه با ماشین‌آلات و ابزار و ادوات، معاونت خدمات شهری مناطق پانزده‌گانه این شهر با نیروهای داوطلب کارگری و خدماتی، اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل با ظرفیت‌های متنوع رسانه‌ای اعم از تبلیغات محیطی، اطلاع‌رسانی و خبر، تولیدات تصویری و صوتی و مستندسازی، سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی، مدیریت بهینه‌سازی، تعمیرات و نگهداری، اداره کل تدارکات و پشتیبانی و شرکت واحد اتوبوسرانی همه دست به دست هم داده‌اند تا زیر بیرق «موکب مسلم‌بن عقیل» شهرداری اصفهان، به ارائه خدمت‌ شبانه‌روزی به زائران بپردازند.

کد خبر 681560

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.