اصفهان میزبان نمایشگاه فناوری و نوآوری «فن نما» می‌شود

معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهردار اصفهان از برگزاری نمایشگاه فناوری و نوآوری «فن نما» در مهرماه امسال خبر داد و گفت: این رویداد هم‌زمان با جایزه مصطفی در نمایشگاه بین‌المللی اصفهان برگزار می‌شود.

سعید ابراهیمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: نمایشگاه فناوری و نوآوری «فن نما» به‌منظور معرفی محصولات و خدمات فناورانه، سوژه‌یابی برای سرمایه‌گذاری، مذاکرات و انعقاد قرارداد با حضور صاحبان صنایع، بازرگانان، شرکت‌های دانش‌بنیان، مدیران نهادها و دستگاه‌های اجرایی برگزار خواهد شد.

وی افزود: در برگزاری این رخداد، سازمان‌هایی از جمله شهرداری اصفهان، استانداری، شهرک علمی و تحقیقاتی دانشگاه صنعتی، دانشگاه اصفهان، اتاق بازرگانی، منطقه ویژه علم و فناوری، صاحبان صنایع، بازرگانان، دستگاه‌های اجرایی و مدیران شهری، شرکت دانش‌بنیان، کارآفرینان، اعضای هیئت علمی دانشگاه و پژوهشگران مشارکت دارند.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهردار اصفهان با بیان اینکه این رویداد هم‌زمان با جایزه مصطفی (ص) در اصفهان برگزار می‌شود، تصریح کرد: توسعه تعاملات صنایع و فناوران برای تحقق و نوآوری باز، معرفی نیازهای فناورانه صنایع، امیدآفرینی به‌ویژه در نسل جوان، شبکه‌سازی، بازدید و تعامل با دانش‌بنیان‌های خارجی همچون (روسیه، چین و کشورهای عرب‌زبان) و تعامل صنایع بزرگ با دانش‌بنیان‌ها از دیگر اهداف برگزاری این رویداد است.

وی خاطرنشان کرد: نمایشگاه فناوری و نوآوری فن نما از تاریخ دهم تا دوازدهم مهرماه در نمایشگاه بین‌المللی استان اصفهان برگزار خواهد شد و علاقه‌مندان به حوزه فناوری می‌توانند از این نمایشگاه بازدید کنند.

کد خبر 681532

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.