بلوار گل‌ها شهریورماه ۱۴۰۲ بهره‌برداری می‌شود

مدیر منطقه چهار شهرداری اصفهان از پیشرفت ۹۰ درصدی پروژه بلوار گل‌ها خبر داد و گفت: این بلوار تا پایان شهریورماه امسال مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

محسن زمانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: از سال گذشته آزادسازی و تملک اراضی در مسیر بلوار گل‌ها واقع در محدوده منطقه چهار شهرداری اصفهان انجام شده است و در سال جاری مراحل پایانی احداث آن پیگیری می‌شود.

وی با بیان اینکه پروژه بلوار گل‌ها حدود ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و تا شهریورماه امسال مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد، افزود: معابر این پروژه احداث و پیاده‌روهای آن آسفالت شده است، همچنین بخشی از فضای سبز و رفیوژ میانی بلوار باقی مانده که عملیات عمرانی آن رو به اتمام است.

مدیر منطقه چهار شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه بلوار گل‌ها گره‌های ترافیکی منطقه روشن‌دشت را باز می‌کند و به نوعی مرکز این محدوده را به بلوار رضوان متصل می‌کند، گفت: بخشی از بلوار گل‌ها از میدان ولی‌عصر (عج) به روشن‌دشت و از سمت شرق به بلوار رضوان متصل می‌شود.

وی تصریح کرد: بلوار گل‌ها موجب سهولت دسترسی شهروندان می‌شود، همچنین دسترسی به بلوار رضوان و اتصال کمربندی شرق و باغ رضوان را به داخل محدوده روشن‌دشت آسان‌تر می‌کند.

زمانی با اشاره به اینکه تقاضای زیادی برای احداث پروژه میدان گل‌ها در طول سال‌های قبل داشته‌ایم، خاطرنشان کرد: این پروژه برای شهرداری هزینه‌هایی از جمله تملک و احداث داشته که سازمان عمران شهرداری اصفهان هزینه‌ها و اجرای آن را بر عهده گرفته است.

مدیر منطقه چهار شهرداری اصفهان گفت: احداث بلوار گل‌ها، رضایتمندی و آرامش شهروندان را به‌همراه دارد و پاسخی به خواسته چندین ساله آن‌ها خواهد بود، همچنین شاهد تحرک و پویایی بیشتر منطقه خواهیم بود.

وی تصریح کرد: محدوده شرق منطقه چهار شامل انتهای بلوار سلمان فارسی، میدان شهدای هسته‌ای و بلوار روشن‌دشت که به انرژی اتمی متصل می‌شود، در طول سال‌های گذشته شاهد تحول‌، توسعه و پیشرفت قابل توجهی بوده است و شهروندانی که از آن مسیر عبور می‌کنند، شاهد این پیشرفت هستند.

زمانی ادامه داد: بلوار گل‌ها در تکمیل پروژه‌های قبلی که شامل تعریض خیابان اصلی روشن‌دشت، احداث میدان شهدای هسته‌ای و تعریض بلوار ارغوانیه بوده، اتفاق افتاده است.

وی گفت: امیدوارم این توسعه‌ها و احداث پروژه‌های جدید منجر به ارتقای سطح زندگی و رضایتمندی شهروندان شود تا اصفهان بیش از پیش «شهر زندگی» باشد.

کد خبر 681525

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.