اعزام کاروان ۱۵ هزار نفره از مناطق کم‌برخوردار کشور به کربلا

۱۵ هزار نفر از زائران مناطق کم‌برخوردار کشور راهی زیارت اربعین شدند و رئیس ستاد توانمندسازی و تحول اجتماع‌محور محلات کم‌برخوردار گفت: اعضای این کاروان جمعه و شنبه این هفته در کربلا دسته عزاداری برپا می‌کنند.

به گزارش ایمنا، کاروان رهسپاران عصر ظهور شامل کاروان ۱۵ هزار نفره جوانان مناطق کم‌برخوردار کشور امروز راهی زیارت اربعین می‌شوند.

با توجه به برنامه‌ریزی صورت گرفته، ۱۳۰ اتوبوس از تهران راهی مرز مهران خواهد شد و سایر زائران این کاروان از استان‌های مختلف خود را به عراق می‌رسانند تا به صورت دسته جمعی به زیارت ارباب مشرف شوند.

علی آقامحمدی، رئیس ستاد توانمندسازی و تحول اجتماع‌محور محلات کم‌برخوردار با بیان اینکه کاروان ۱۵ هزار نفری جوانان کم‌برخوردار کشور چهارشنبه به صورت دسته جمعی در مسیر برنامه اجرا می‌کنند، می‌گوید: اعضای این کاروان شب جمعه هم‌زمان با شب زیارتی سیدالشهدا علیه‌السلام در کربلا حضور خواهند داشت.

همچنین قرار است کاروان رهسپاران عصر ظهور که به همت ستاد اجرایی فرمان امام (ره) عازم کربلا می‌شوند، جمعه و شنبه هم‌زمان با سوم و چهارم شهریورماه در کربلا و جوار حرم امام حسین علیه‌السلام دسته عزاداری برپا کنند.

به گزارش ایمنا، زائران کاروان رهسپاران عصر ظهور ششم شهریور به کشور بازمی‌گردند.

منبع: فارس

کد خبر 681341

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.