انتقاد نماینده مجلس از قیمت بلیط اتوبوس

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با انتقاد از اینکه هزینه تمام شده واقعی در تعرفه گذاری‌ بلیت اتوبوس‌ها در نظر گرفته نمی‌شود، گفت: قیمت گذاری دستوری حمل و نقل مسافری را زمین‌گیر کرده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدی طغیانی امروز _یکشنبه بیست‌ونهم مردادماه_ در صحن علنی مجلس، اظهار کرد: وضعیت حمل و نقل شهری اسفناک است. در گذشته با داد و فریاد به دنبال مسافر بودند در صورتی که امروز پیدا کردن بلیت اتوبوس نیازمند آشنا و راهنما است.

وی افزود: وزارت راه و شهرسازی و سازمان تنظیم بازار با سیستم حمل‌ونقل مسافری بین شهری چه کردند که اکنون وضعیت اینگونه شده است.

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: چرا هزینه تمام شده واقعی در تعرفه گذاری‌ ها در نظر گرفته نمی‌شود؟ قیمت گذاری دستوری کل این بخش را زمین گیرکرده است.

طغیانی ادامه داد: در آستانه اربعین قرار داریم و علاوه بر حمل و نقل مسافری معمول در کشور باید مسافران و زائران ابا عبدالله حسین (ع) نیز جابه‌جا شوند اما با کدام ناوگان؟ چه زمانی قرار است این موضوع حل و فصل شود؟

وی گفت: بارها به جناب دکتر مخبر نامه نوشتم و فقط ایشان به آقای بذرپاش (وزیر راه و شهر سازی) ارجاع می‌دهند و در واقع هیچ اقدام جدی در زمینه رفع مشکل ناوگان حمل و نقل انجام نمی‌شود، در صورتی که مردم از مجلس انتظار دارند، زیرا حمل و نقل مسافری کشور زمین گیر است.

کد خبر 681272

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.