فارس، چهارمین استان پیشرو در ثبت‌نام زائران اربعین حسینی

معاون هماهنگی امور زائرین و گردشگری استانداری فارس گفت: استان فارس به عنوان چهارمین استان پیشرو بعداز استان‌های تهران، خراسان رضوی و اصفهان در ثبت‌نام زائران برای سفر به کربلای معلی قرار دارد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری فارس، محمد فرخ‌زاده عصر امروز _شنبه، بیست‌وهشتم مردادماه_ در دیدار با اعضای کمیته فرهنگی ستاد اربعین که با حضور رؤسای بانک‌های استان همراه بود، اظهار کرد: رویداد بی‌نظیر مراسم اربعین حسینی به عنوان خاستگاهی ویژه برای ابراز عشق و دلدادگی به ساحت مقدس اهل بیت عصمت و طهارت (ع) پیوندی ناگسستنی بین اقوام، مذاهب و مکاتب است.

وی در این جلسه از همکاری و هماهنگی لازم با گمرکات استان فارس و کشور در تهیه اقلام مورد نیاز برای اشاعه فرهنگ ایرانی، اسلامی و فارسی، خروج اقلام، تجهیزات و بسته‌های فرهنگی از مرزهای کشور خبر داد.

معاون هماهنگی امور زائرین و گردشگری استانداری فارس همچنین در این جلسه تصریح کرد: در راستای توافق با بانک رسالت برای اعطای تسهیلات بدون بهره، ویژه سفر به عتبات عالیات و مشهد مقدس، استان فارس به عنوان چهارمین استان پیشرو بعد از استان‌های تهران، خراسان رضوی و اصفهان در ثبت‌نام برای سفر به کربلای معلی است.

کد خبر 681141

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.