ضرورت توجه به ساماندهی اتباع در استان اصفهان

نماینده مردم شاهین‌شهر، برخوار و میمه در مجلس شورای اسلامی گفت: ساماندهی اتباع از جمله مهمترین تهدیدهای عمده استان اصفهان است که باید جدی‌تر گرفته شود و در این راستا مردم باید احساس کنند به اصل ایرانی بودن‌شان توجه می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حسینعلی حاجی‌دلیگانی عصر امروز_شنبه، بیست‌وهشتم مردادماه_ در جلسه شورای اداری استان ضمن عرض تسلیت برای به شهادت رسیدن شهدای اخیر اظهار کرد: باید تدابیری اتخاذ شود تا دیگر شاهد چنین شهادت‌هایی نباشیم.

وی افزود: در طول این سال‌ها هیچگاه شاهد چنین شرایط خوبی برای انجام کار و خدمت در کشور نبودیم که دولت، مجلس، شوراها فکر و تعامل هم‌جهت داشته باشند و با یکدیگر کار کنند و اگر از این فرصت‌ها به‌خوبی استفاده نکنیم کفران نعمت کرده‌ایم.

نماینده مردم شاهین‌شهر، برخوار و میمه در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: با وجود تمام کاستی‌ها میزان تعامل دولت و مجلس هیچ زمانی به این مقدار نبوده و نخواهد بود و در این مسیر دولت و مجلس باید قدر شرایط حاکم را بدانند.

حاجی‌دلیگانی ضمن تشکر از مدیران اجرایی بیان کرد: عمدتاً شاهدیم که مدیران پاسخگوی پیام‌ها و تماس‌ها هستند که این امر جای تشکر و قدردانی دارد.

وی خاطرنشان کرد: ساماندهی اتباع از جمله مهمترین تهدیدهای عمده استان است که باید جدی‌تر گرفته شود و در این راستا مردم باید احساس کنند به اصل ایرانی بودن‌شان توجه می‌شود، امروز اتباع در هر رشته‌ای وارد شدند از صفر تا صد را در دست گرفتند.

نماینده مردم شاهین‌شهر، برخوار و میمه در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: گاهی اوقات شاهدیم مذهب اتباع نیز متفاوت شده است و شاهد ابعاد امنیتی آن نیز مانند برخی از وقایع اخیر هستیم.

وی با اشاره به موضوع مصوبات سفر رئیس‌جمهور تأکید کرد: اعتبارات باید هرچه زودتر محقق شود و در این راستا نیاز است که نمایندگان نیز در روند این جریان قرار بگیرند.

کد خبر 681115

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.