شهروندان اصفهانی هفته گذشته بیش از ۱۰ هزار بار با سامانه ۱۳۷ تماس گرفتند

رئیس مرکز ارتباطات مردمی شهرداری اصفهان گفت: طی هفته گذشته شهروندان اصفهانی حدود ۱۰ هزار و ۲۰۰ تماس تلفنی با مرکز ۱۳۷ برقرار کردند.

محمد قاسمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: هفته گذشته بیش از ۱۰ هزار و ۲۰۰ تماس از سوی شهروندان با سامانه ۱۳۷ شهرداری اصفهان برقرار شد که کارشناسان ما پاسخگوی تک تک تماس‌ها بودند و پیگیری‌های لازم در حال انجام است تا به نتیجه برسد.

وی افزود: نزدیک به هفت هزار تماس شهروندان احصا و به مناطق ارجاع داده شده و مابقی آمار مشاوره و اطلاع رسانی به شهروندان بوده است

رئیس مرکز ارتباطات مردمی شهرداری اصفهان با بیان اینکه از روز سه شنبه هفته گذشته طرح نظرسنجی اینترنتی آغاز شده است، تصریح کرد: در این راستا شهروندانی که دارای گوشی‌های هوشمند هستند می‌توانند در تماس با کارشناسان مرکز ارتباطات مردمی شهرداری اصفهان از آن‌ها بخواهند تا پس از پاسخ منطقه به‌صورت اینترنتی از آن‌ها نظرسنجی شود؛ پس از پاسخ منطقه، تصاویر اقدامات انجام شده برای شهروند نمایان خواهد شد و آن‌ها می‌توانند نظر خود را به‌صورت اینترنتی ثبت کنند.

وی خاطرنشان کرد: نکته مثبت این است که شهروندان به‌صورت اینترنتی و آنلاین می‌توانند نظرات خود را مطرح کنند و در صورت نداشتن رضایت از اقدامات، می‌توانند علاوه‌بر ارسال تصویر مربوطه، توضیحات لازم را نسبت به محیط برای ما بنویسند.

وی ادامه داد: سر شماره ۲۰۰۰۰۱۳۷ مربوط به ۱۳۷ شهرداری اصفهان است، بنابراین اگر با این سر شماره پیامی برای شهروندان ارسال شد، بدانند که مربوط به مرکز ارتباطات مردمی شهرداری اصفهان است.

کد خبر 681048

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.