همچنان خبری از سیدمجید حسینی در ترکیب اصلی نیست!

مصدومیت سیدمجید حسینی هنوز به پایان نرسیده و به‌همین دلیل مدافع ایرانی کایسری‌اسپور به بازی هفته دوم فصل جدید سوپرلیگ ترکیه هم نرسید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امشب _جمعه، بیست‌وهفتم مردادماه_ تیم‌های فوتبال استانبول‌اسپور و کایسری‌اسپور در چارچوب هفته دوم فصل ۲۰۲۴-۲۰۲۳ رقابت‌های سوپرلیگ ترکیه از ساعت ۲۱:۳۰ و در ورزشگاه خانگی استانبول‌اسپور بایکدیگر دیدار کردند.

علی کریمی هافبک ایرانی و ملی‌پوش تیم فوتبال کایسری‌اسپور از ابتدا در ترکیب این تیم قرار گرفت و تا پایان نیمه‌اول با یک پاس‌کلیدی و یک‌شوت، امتیاز متوسط ۶.۸ را دریافت کرد، امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان هم از نزدیک نظاره‌گر این بازی است.

درحالی علی کریمی امشب برای کایسری‌اسپور به‌میدان رفته است که خبری از سیدمجید حسینی نیست، مدافع ایرانی تیم فوتبال کایسری‌اسپور که در تمرینات و بازی‌های پیش‌فصل دچار مصدومیت شد و هنوز نتوانسته دوران نقاهت خود را به‌طور کامل پشت‌سر بگذارد.

برخی رسانه‌ها عنوان کرده بودند سیدمجید حسینی به بازی امشب کایسری‌اسپور مقابل استانبول‌اسپور می‌رسد، اما این اتفاق رخ نداد و اسم شماره ۵ این تیم حتی در لیست بازی کایسری‌اسپور هم دیده نمی‌شود، امیر قلعه‌نویی هم بدون تماشای بازی هر دو لژیونر ایرانی ترکیه را ترک خواهد کرد.

کد خبر 680862

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.