حمله داعش به شاهچراغ (ع) نشان درماندگی مستکبران در مقابل ایران است

امام جمعه زرین‌شهر گفت: حمله وحشیانه داعش به حرم شاهچراغ (ع) نشانه درماندگی مستکبران جهان در مقابل ایران اسلامی و ترویج فرهنگ مقاومت است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت الاسلام مهدی آقایی در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه زرین شهر با محکوم کردن حمله تروریستی حرم شاهچراغ شیراز اظهار کرد: حادثه تروریستی حرم شاهچراغ طی دو مرحله آن هم در وقت نماز و در کمتر از یکسال نشان از ضعف و خوی وحشی گروه تروریستی داعش دارد.

وی حمله وحشیانه داعش به حرم شاهچراغ (ع) را نشانه درماندگی مستکبران جهان در مقابل ایران اسلامی و فرهنگ مقاومت دانست و افزود: با نگاهی به حوادث تروریستی اخیر در کشور به وضوح مشاهده می‌کنیم که دشمنان در رسیدن به اهداف سیاسی خود به نتیجه نرسیده و به همین علت به مباحث مذهبی رو آورده است اما دشمنان بدانند این ترورها هیچ خللی در اراده مردم نسبت به انجام فرایض دینی و مذهبی ایجاد نخواهد کرد.

امام جمعه زرین‌شهر با اشاره به جنایت‌های دشمنان پس از پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: تلاش دشمنان از سال‌های اولیه انقلاب ایجاد ناامنی در کشور هیچگاه به دست فراموشی سپرده نخواهد شد چراکه اینگونه اقدامات با هدایت عوامل استکبار جهانی دشمن انجام شده و این بار جریان تکفیری قصد دارد شکست‌های پی در پی خود در مواجهه با جبهه مقاومت را جبران کند.

وی ادامه داد: دشمن بعد از ناامیدی در میادین قبلی علاوه بر حمله‌های تروریستی مذهبی به دنبال ایجاد شکاف قومیتی و ملیتی است و بر همین اساس باید بیش از پیش هوشیار بود.

آقایی با اشاره به اهداف دشمنان در خصوص القا وجود ناامنی در کشور، اضافه کرد: دشمن با اقدامات شوم خود قصد دارد امنیت ایران در داخل و خارج از مرزهای کشور را ناامن نشان دهند، موضوعی که رهبر فرزانه انقلاب بر روی آن تاکید داشتند و این توطئه را از اهداف اصلی دشمنان دانستند.

وی خاطرنشان کرد: دشمنان با استفاده از تروریست‌های فریب خورده داخلی و خارجی در اجرای توطئه جدید خود برای ایجاد شکاف قومیتی و ملیتی از اتباع کشورهای مختلفی مانند افغانستان، ازبکستان، تاجیکستان و… و با مذهب اهل سنت استفاده می‌کند تا مردم با مطالبه‌گری و افزایش فشار باعث برخورد قهری نظام با اتباع خارجی در کشور شوند تا به این واسطه کشور بتوانند اهداف شوم خود را در داخل کشور اجرایی کنند.

خطیب نماز جمعه زرین شهر افزود: رد پای حامیان تروریست در حمایت از داعش و سایر گروه‌های تروریستی امروز در جهان نمایان است و یکی از این حامیان تروریست رژیم جعلی صهیونیست بوده که با درگیری‌های داخلی و فروپاشی از درون مواجه است.

وی تصریح کرد: رژیم جعلی صهیونیست برای خارج شدن از فشارهای داخلی با حمایت آشکار از تروریست‌ها به دنبال ایجاد آشوب در خارج از مرزهای خود با هدف تغییر نگاه جهانی و داخلی به مشکلات این رژیم غاصب هستند تا شاید بتواند از فروپاشی خود جلوگیری کنند.

آقایی خاطرنشان کرد: امروز جبهه مقاومت در حال ریشه کن کردن غده‌های سرطانی جهانی است به همین علت دشمن تاب این مسئله را ندارد از این رو هر اقدامی را برای بقا خود انجام خواهد داد ولی باید بدانند به زودی دنیا شاهد از هم پاشیدن آنها خواهد بود.

کد خبر 680786

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.