۲۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۱
دستگیری یک وکیل در اراک

رئیس کل دادگستری استان مرکزی از دستگیری یک وکیل توسط حفاظت و اطلاعات دادگستری این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت‌الاسلام سید عبد المهدی موسوی امروز_ پنجشنبه بیست‌وششم مردادماه_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: یکی از وکلای دادگستری اراک با همکاری برخی از کارکنان انتظامی به طرفین پرونده‌هایی که موفق به جلب طرفین خود در شعب به خصوص شعب حقوقی نمی‌شدند، با اخذ مبالغ زیادی و با ادعای اعمال نفوذ در مرجع انتظامی و با همکاری برخی از این کارکنان، نسبت به شناسایی و جلب متهمین پرونده‌های آنان اقدام می‌کردند.

وی افزود: با رصد دقیق و پیگیری مستمر کارکنان حفاظت و اطلاعات دادگستری کل استان مرکزی و حفاظت و اطلاعات نیروی انتظامی، عوامل دخیل در این موضوع و وکیل مذکور دستگیر و پرونده قضائی در این زمینه در شعبه بازپرسی تشکیل شد و در حال رسیدگی است.

رئیس کل دادگستری استان مرکزی، از مراجعان به مجتمع‌های قضائی استان خواست فریب مدعیان نفوذ در دستگاه قضائی را نخوردند و پرونده خود را از مسیر قانونی دنبال کنند.

وی بیان کرد: هم استانی‌های گرامی می‌توانند از طریق سامانه تلفنی ۱۵۸۰، در شناسایی فساد اداری و مدعیان نفوذ در دستگاه قضائی و سازمان‌های تابعه قوه قضائیه در استان، با حفاظت و اطلاعات دادگستری استان مرکزی، همکاری کنند.

کد خبر 680715

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.