۹۴ مصوبه برای توسعه و آبادانی شهرستان مبارکه به تصویب رسید

استاندار اصفهان گفت: ۹۴ مصوبه برای توسعه و آبادانی شهرستان مبارکه در بیست‌وسومین سفر شهرستانی، مصوب شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سیدرضا مرتضوی امروز_پنج‌شنبه بیست‌وششم مردادماه_ در پایان نشست شورای اداری مشترک استان و شهرستان در فرمانداری مبارکه، اظهار کرد: ۹۴ مصوبه لازم‌ الاجرا برای توسعه و آبادانی شهرستان مبارکه در بیست‌وسومین سفر شهرستانی به این شهرستان به تصویب رسید.

وی افزود: عصر امروز در شورای اداری مشترک استان و شهرستان به ۳۴ مصوبه خصوصی در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید ویژه مبارکه و پنج مصوبه به صورت عمومی برای برخی زیرساخت‌های اقتصادی این شهرستان دست یافتیم.

استاندار اصفهان تصریح کرد: ۳۴ مصوبه دیگر نیز در حوزه زیرساختی، عمرانی و زیربنایی در حوزه‌های آب و فاضلاب، راه و شبکه‌های برق و دیگر ابنیه مورد نیاز شهرستان مبارکه به تأیید و تصویب رسید تا با اجرای این مصوبات شاهد کاهش مشکلات و توسعه شهرستان مبارکه باشیم.

وی اضافه کرد: ملاقات مردمی با حضور مدیران کل و رؤسای دستگاه‌های اداری و معاونان استانداری در محل فرمانداری شهرستان مبارکه برگزار شد که ۸۳ نفر از مردم اقصی‌نقاط شهرستان مبارکه در این ملاقات مردمی حضور یافتند و برخی مسائل مردم در همین جلسه برطرف شد.

مرتضوی با بیان اینکه جلسه‌ای نیز با حضور نخبگان شهرستان مبارکه برگزار شد، خاطرنشان کرد: مطالب خوبی در این نشست مطرح شد که مسیر را برای تصمیمات دقیق‌تر و مناسب‌تر در آینده استان اصفهان و شهرستان مبارکه هموار می‌کند.

کد خبر 680685

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.