زمان انتظار برای خروج از مرز کاهش می‌یابد

مدیر پایانه مرزی شلمچه گفت: با تمهیدات صورت گرفته، مدت زمان ماندگاری زوار ایرانی از درب ورودی پایانه تا انتهای خروج به سمت عراق ۱۰ دقیقه شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سید امید احمد پور ظهر امروز پنجشنبه _بیست و ششم مردادماه_ در جمع خبرنگاران در محل پایانه مرزی شلمچه اظهار کرد: ترانس و لامپ‌های قوی برای روشنایی، تجهیزات لازم برای صدور پاسپورت، سایه‌بان درب خروجی مسافربری با اعتبار ۳۵ میلیارد ریال، احداث سایه‌بان‌های موقت، افزایش ۵۰ درصدی سرویس بهداشتی به تعداد ۴۸ چشمه از جمله اقدامات صورت گرفته در پایانه مرزی شلمچه است.

وی افزود: لاین‌بندی و گیت‌بندی جدیدی برای هدایت و تردد زائرین به میزان یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان ایجاد شده است و برای کاهش دما در مسیر تردد و زیر سایه‌بان‌ها سیستم مه‌پاشی ایجاد شده که ظهر و موقع تردد مسافران فعال می‌شوند.

مدیر پایانه مرزی شلمچه در ادامه با اشاره به تدارک استراحتگاه برای رانندگان اتوبوس، ادامه داد: برای خودروهای سواری و شخصی پارکینگی به وسعت ۹۰ هکتار در ۵ کیلومتر قبل از پایانه در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه از ورود به پایانه تا خروج برای اتباع خارجی کمی مشکل خروج داریم، اضافه کرد: با تمهیدات صورت گرفته، مدت زمان ماندگاری زوار ایرانی از درب ورودی پایانه تا انتهای خروج به سمت عراق ۱۰ دقیقه شده است.

احمدپور با اعلام ممنوعیت توقف در مسیر نزدیک به پایانه تاکید کرد: ۲۰ دستگاه جرثقیل سیار در مسیر منتهی به پایانه قرار داده شده تا خودروهای رها شده را به پارکینگ منتقل کنند، سایبان‌های موقت و دائم پایانه حدود ۵ هزار متر مربع افزایش یافته که در نوع خود بی نظیر است.

کد خبر 680672

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.