دستگیری ۳ خرده فروش مواد مخدر در اصفهان

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از شناسایی و دستگیری سه خرده‌فروش و کشف دو کیلو و ۷۴۰ گرم انواع مواد مخدر در عملیات مأموران انتظامی این فرماندهی خبر داد.

سرهنگ حسین بساطی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در راستای اجرای طرح برخورد با خرده‌فروشان مواد مخدر و در پی دریافت اخبار مبنی بر فعالیت مجرمانه تعدادی از خرده‌فروشان و توزیع کنندگان مواد مخدر در سطح شهرستان اصفهان، بررسی موضوع در دستور کار مأموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: در این راستا مأموران کلانتری قهجاورستان با اقدامات هوشمندانه پلیسی دو خرده‌فروش مواد مخدر را شناسایی و ضمن هماهنگی با مرجع قضائی در عملیاتی ضربتی آنها را در مخفیگاه خود دستگیر و در بازرسی از محل، یک کیلو و ۸۶۰ گرم تریاک کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان ادامه داد: همچنین در عملیاتی دیگر مأموران کلانتری ۱۱، فردی که با یک دستگاه خودرو پژو ۲۰۷ اقدام به توزیع مواد مخدر در سطح شهر می‌کرد را شناسایی کردند و ضمن توقیف خودرو و دستگیری متهم، موفق به کشف ۵۰ گرم هروئین و ۸۳۰ گرم شیشه در بازرسی از خودروی وی شدند.

وی با اشاره به اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند، خاطرنشان کرد: شهروندان در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مجرمانه‌ای در زمینه حمل، نگهداری و توزیع مواد مخدر، بلافاصله مراتب را از طریق تماس با مرکز فوریت‌های ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 680650

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.