دیدار مردمی استاندار اصفهان با جمعی از جوانان، ورزشکاران و دانشجویان شهرستان مبارکه

استاندار اصفهان به همراه تعدادی از مسئولان ارشد استان با حضور در فرمانداری شهرستان مبارکه در قالب دیدارهای مردمی و عمومی بی واسطه، با مردم، جوانان، ورزشکاران و دانشجویان این شهرستان گفت‌وگو کرد و پای صحبت‌های آن‌ها نشست.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سیدرضا مرتضوی امروز _ پنجشنبه بیست‌وششم مردادماه _ در سفر به شهرستان مبارکه به همراه جمعی از مدیران کل دستگاه‌های اجرایی استان اصفهان و شماری از مسئولان شهرستان مبارکه، با حضور در گلزار شهدا به ۶۰۰ شهید سلحشور این شهرستان با قرائت فاتحه و نثار گل ادای احترام کرد.

استاندار اصفهان پس از گلزار شهدا به دیدار خانواده شهیدان والامقام ضیایی (چهار شهید) از شهدای دوران دفاع مقدس رفت و ضمن قرائت فاتحه به مقام شامخ شهیدان ادای احترام کرد.

دیدار مردمی استاندار اصفهان با جمعی از جوانان، ورزشکاران و دانشجویان

شهید مجید ضیایی فرزند اول خانواده در ۱۲ سالگی در تظاهرات پیش از انقلاب به دست نیروهای رژیم پهلوی به شهادت رسید.

شهید اصغر ضیایی ۱۲ شهریور سال ۱۳۶۰ در جنوب کرخه، شهید خدابخش سه ماه بعد یعنی ۱۵ آذر ۱۳۶۰ در محور بُستان و در عملیات طریق‌القدس و محمدرضا فرزند چهارم خانواده نیز ۱۱ آبان ۱۳۶۱ در عملیات مُحرم و در محور عین خوش به شهادت رسیده بودند.

استاندار اصفهان همچنین در آغاز سفر امروز به مبارکه از بخش‌های مختلف کارخانه پلی اکریل و طرح مسکن ملی مبارکه بازدید کرد.

مرتضوی همچنین به همراه تعدادی از مسئولان ارشد استان با حضور در فرمانداری شهرستان مبارکه در قالب دیدارهای مردمی و عمومی بی واسطه با مردم، جوانان، ورزشکاران و دانشجویان این شهرستان گفت‌وگو کرد و پای صحبت‌های آن‌ها نشست.

کد خبر 680604

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.