دستگیری ۱۵ سارق قطعات و محتویات خودرو / کشف بیش از ۲۷ هزار لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین

رئیس پلیس آگاهی استان کرمانشاه با اشاره به اجرای طرح مبارزه با سارقان لوازم، قطعات و محتویات خودرو، گفت: همکاران ما در این طرح سه‌روزه موفق به دستگیری ۱۵ سارق شدند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سرهنگ علی کرمی امروز _پنجشنبه بیست‌وششم مردادماه_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از مجموع سارقان دستگیر شده ۹ نفر از آن‌ها سارق محتویات خودرو و شش نفر سارق وسایل و قطعات آن بودند.

وی افزود: از سارقان دستگیر شده، ۱۲ فقره سرقت داخل خودرو و ۱۱ فقره سرقت وسایل و قطعات خودرو نیز کشف شد.

رئیس پلیس آگاهی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: در کنار اجرای این طرح، کاراگاهان پلیس آگاهی موفق به کشف سه فقره سرقت منزل، ۱۳ فقره سرقت خودرو، هشت فقره سرقت موتورسیکلت، یک فقره مغازه، ۲۸ فقره اماکن خصوصی و دولتی و ۶۷ فقره سایر سرقت‌ها شدند.

کشف بیش از ۲۷ هزار لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین

در ادامه سرهنگ ایمان مرادی، فرمانده انتظامی قصرشیرین تصریح کرد: با تلاش مأموران پلیس طی هفته جاری (بیست‌ویکم تا بیست‌وششم مردادماه) ۲۷ هزار و ۸۳۰ لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوئیل در این شهرستان کشف شده است.

وی اضافه کرد: مأموران انتظامی قصرشیرین در راستای مقابله با قاچاق سوخت نسبت به گشت‌زنی‌های مداوم و مستمر حوالی گمرک پرویزخان و سطح شهرستان اقدام می‌کنند.

فرمانده انتظامی قصرشیرین از توقیف ۲۱ دستگاه موتورسیکلت و چهار دستگاه خودرو و انتقال آنها به پارکینگ خبر داد و ادامه داد: در همین راستا و با تلاش‌های انجام شده، ۲۷ هزار و ۸۳۰ لیتر سوخت قاچاق در هفته جاری کشف شد.

کد خبر 680540

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.