۲۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۸
دخیا در راه آلمان

دروازه‌بان سابق منچستر یونایتد چراغ سبز برای انتقال به آلمان را دریافت کرده است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از اسپورت مول، داوید دخیا دروازه بان سابق منچستر یونایتد به بایرن مونیخ چراغ سبز داد.

پس از خروج دخیا از باشگاه منچستر یونایتد در پایان ژوئن و جایگزینی وی با اونانا، حالا چندین باشگاه از عربستان و باشگاه بایرن مونیخ خواهان جذب این سنگربان اسپانیایی ۳۲ ساله هستند.

پس از اعلام مصدومیت کورتوا و از دست دادن کل فصل، مدیران رئال مادرید سریعاً برای جانشینی وی اقدام کردند. یکی از گزینه‌های کهکشانی‌ها برای جایگزینی کورتوا در فصل پیش رو دخیا بود اما گویی باشگاه اسپانیایی با دخیا به توافق نرسید و گزینه دخیا را برای همیشه خط زدند. پس از شکست رئال مادرید در جذب دخیا حالا سران بایرن مونیخ خواهان جذب وی هستند.

طبق گزارش‌ها، داوید دخیا تمایل دارد در این تابستان به جمع باواریایی‌ها بپیوندد. باشگاه بایرن مونیخ در این پنجره علاقه فراوانی به جذب سنگربان جدید نشان داده است. در ابتدای پنجره آنها به سراغ کپا دروازه‌بان چلسی رفتند اما با پیوستن این بازیکن به رئال مادرید باواریایی‌ها گزینه دیگری را در نظر گرفته‌اند.

با توجه به مصدومیت نویر مدیران بایرن مونیخ می‌خواهند تا جایگزینی برای دروازه‌بان آلمانی خود پیدا کنند و در حال حاضر داوید دخیا بسیار مورد توجه قهرمان بوندسلیگا است. گفته می‌شود او با باشگاه آلمانی وارد مذاکره شده و در مورد توافقات شخصی بعید است مشکلی وجود داشته باشد. همچنین چندین باشگاه در عربستان وضعیت دخیا را زیر نظر دارند و علاقه دارند تا این سنگربان ۳۲ ساله را جذب کنند.

کد خبر 680502

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.