فروش حضوری بلیت پروازهای اربعین ممنوع شد

سخنگوی سازمان هواپیمایی گفت: بلیت‌ پروازهای اربعین به صورت حضوری یا تلفنی به فروش نمی‌رسد و زوار فقط از طریق سایت‌های رسمی شرکت‌های هواپیمایی و یا سایت‌های مشخص‌شده، بلیت تهیه کنند.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری، جعفر یازرلو اظهار کرد: با عنایت به بخشنامه سازمان به شرکت‌های هواپیمایی به هیچ عنوان بلیت‌های اربعین به صورت حضوری یا تلفنی به فروش نمی‌رسد و زوار اربعین فقط از طریق سایت‌های رسمی شرکت‌های هواپیمایی و یا سایت‌های فروش آنلاینی که توانسته باشند الزامات ذیل بخشنامه ۲۳۵۰۵ مورخ ۲۱/ ۵/ ۱۴۰۲ سازمان هواپیمایی کشوری را برآورده کنند، ممکن و میسر خواهد بود.

وی افزود: فهرست شرکت‌های هواپیمایی و دفاتر بلیت پروازهای اربعین (دفاتر فروش آنلاین) پس از بررسی زیرساخت‌های دفاتر در تطابق با استانداردهای مورد نظر این سازمان و اخذ وثایق و ضمانت‌نامه‌های لازم جهت تضمین حسن انجام کار را روز آینده اعلام خواهیم کرد.

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: به هیچ عنوان فروش چارتری در مسیرهای داخلی و در عملیات پروازی اربعین نداریم.

وی افزود: قراردادهای چارتری بین شرکت‌های هواپیمایی و چارتر کنندگان در بازه زمانی اربعین به حالت تعلیق درآمده و فروش و صدور بلیت اربعین توسط چارتر کنندگان ممنوع است.

کد خبر 680218

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.