بهره‌برداری از خیابان‌سازی ضلع شرقی کانال جی‌شیر در شهریور ۱۴۰۲

مدیر منطقه چهار شهرداری اصفهان گفت: احداث خیابان ضلع شرقی کانال آب جی‌شیر صددرصد پیشرفت فیزیکی داشته است و ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

محسن زمانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به لزوم ایجاد دسترسی و ایمن‌سازی ترافیک، اظهار کرد: در راستای دسترسی شهروندان به مسیر آسفالت و ایمن، بهداشت محیط، خیابانی در ضلع شرقی کانال آب جی شیر احداث شده است.

وی با اشاره به اینکه پروژه خیابان‌سازی ضلع شرقی کانال جی شیر دی‌ماه سال گذشته آغاز شد، افزود: در حال حاضر زیرسازی باند اصلی انجام شده و آسفالت آن در اردیبهشت‌ماه جاری به پایان رسیده و احداث پیاده‌روی سمت کانال نیز در حال اجرا است.

مدیر منطقه چهار شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: اعتبار اولیه این پروژه عمرانی ۱۸۶ میلیارد ریال در نظر گرفته شده است که پیش‌ینی می‌شود تا تکمیل نهایی حدود ۲۵۰ میلیارد ریال برای آن هزینه شود.

وی طول احداث این خیابان را ۹۴۰ متر و عرض آن را حدود ۱۳ متر عنوان کرد و گفت: این پروژه دارای مسیر دوچرخه، حاشیه ایمن، نیوجرسی، نرده جان‌پناه و پیاده‌رو سمت کانال است.

زمانی اضافه کرد: خیابان‌سازی ضلع شرقی کانال جی شیر یکی از پروژه‌های مهم منطقه چهار است که با توجه به آزادسازی، جابه‌جایی تأسیسات اداره برق و حریم کانال آب پیش بینی می‌شود ماه آینده به بهره‌برداری برسد.

وی خاطرنشان کرد: احداث خیابان ضلع شرقی کانال آب جی‌شیر صددرصد پیشرفت فیزیکی داشته است و ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

کد خبر 680105

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.