دانشگاه های بدون کنکور

در گذشته تعداد کمی از رشته‌های تحصیلی دانشگاه‌های سراسری بدون آزمون ارائه می ‌شدند ولی امروزه بسیاری از رشته ها به این صورت ارائه می شوند.

متقاضیانی که مایل به ثبت نام در دانشگاه های بدون کنکور در رشته ‌ای که به آن علاقه دارند هستند، می‌ توانند با کمک مرکز مشاوره صدای سنجش ثبت نام خود را انجام دهند. برای اطلاعات بیشتر به سایت صدای سنجش به نشانی https://sanjeshmoshaveran.ir/ مراجعه نمایید. شرایط عمومی و اختصاصی پذیرش دانشجو بدون کنکور توسط هر یک از دانشگاه های سراسری روزانه، شبانه، خودگردان، غیرانتفاعی، مجازی و پیام نور را می توانید از طریق مشاورین صدای سنجش جویا شوید.

ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور

دانشگاه علمی کاربردی بدون نیاز به آزمون در رشته های مختلف در مقاطع کاردانی، کارشناسی و کارشناسی ارشد با در نظر گرفتن معدل دیپلم اقدام به ثبت نام می کند. متقاضیانی که علاقه مند به اخذ مدرک کاردانی یا کارشناسی و ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور هستند در هنگام انتخاب رشته باید از مهلت ثبت نام در ماه های مهر و بهمن آگاه باشند.

برای آشنایی بیشتر با این دانشگاه و رشته های آن می توانید با مشاورین صدای سنجش در تماس باشید.

کسانی که قصد انتخاب رشته های مورد نظر خود را دارند در تاریخ تعیین شده به سایت سازمان سنجش مراجعه و پس از دریافت دفترچه بدون کنکور دانشگاه علمی و کاربردی نسبت به انتخاب رشته اقدام کنند. در هر دو آزمون مهر و بهمن ماه سوابق تحصیلی آن ها تنها ملاک پذیرش و نه آزمون ورودی در دانشگاه های علمی کاربردی است.

هیچ محدودیتی برای داوطلبان در انتخاب رشته های تحصیلی نامرتبط در هیچ مقطعی، صرف نظر از مدرک دیپلم وجود ندارد، بنابراین در انتخاب رشته مورد علاقه خود آزاد هستند و این موضوع می تواند احساس نیاز به مشاور را بیشتر کند چرا که انتخاب رشته هر فرد موضوعی تخصصی است که صدای سنجش با سال ها تجربه در این رابطه می تواند به متقاضیان کمک بسیار زیادی نماید.

ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور

اگر نتوانستید با کنکور سراسری رتبه قبولی دریافت نمایید می توانید با استفاده ثبت نام بدون کنکور وارد دانشگاه شوید. با توجه به تعداد زیاد متقاضیان امکان پذیرش همه آن ها وجود ندارد و افرادی که شرایط لازم را نداشته باشند می توانند بدون آزمون پذیرش شوند.

برای آشنایی بیشتر با شرایط این دانشگاه با مشاورین صدای سنجش در تماس باشید تا بتوانید در رشته مورد نظرتان قبول شوید و به موفقیت دست یابید.

باید ابتدا مراحل ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور را تکمیل کرده باشید و شهریه را پرداخت کرده و رشته خود را در زمان تعیین شده انتخاب کنید. برای ورودی مهر و بهمن دانشگاه آزاد بدون کنکور با مشاورین صدای سنجش در تماس باشید.

داوطلبان در صورت تمایل به شرکت در پذیرش بدون کنکور دانشگاه آزاد می بایست در زمان تعیین شده نسبت به ثبت نام نهایی خود در رشته مورد نظر اقدام نمایند. لازم به ذکر است که در مقطع کاردانی و کارشناسی دانشگاه آزاد می توانید بدون نیاز به کنکور ثبت نام کنید.

ثبت نام اینترنتی دانشگاه آزاد برای پذیرش بدون آزمون مهر و بهمن سال گذشته انجام شده است. دانشگاه آزاد مهر و بهمن فقط از طریق azmoon. org ثبت نام اینترنتی می پذیرد.

دانشگاه های بدون کنکور

ثبت نام دانشگاه غیر انتفاعی بدون کنکور

داوطلبان، قبل از هر چیز باید با مراحل و نحوه ثبت نام آشنا باشند تا با مشکلات مواجه نشوند. هر گونه مشکل در مراحل ثبت نام داوطلبان در سایت سنجش ممکن است با شکست مواجه شود و یا در صورت نا آشنا بودن با فرآیند، پذیرش آن ها لغو شود. به همین دلیل بهترین روش ثبت نام راحت و بدون مشکل تماس با مشاورین صدای سنجش می باشد .

بهتر است بدانید که سایت ثبت نام دانشگاه غیر انتفاعی بدون کنکور برای ثبت نام فعال است و این دانشگاه به دلیل دارا بودن مجوز از وزارت علوم، سطح و کیفیت آموزشی مناسب و غیرانتفاعی بودن، متقاضیان را به تحصیل تشویق می کند.

دانشگاه های بدون کنکور

این دانشگاه غیرانتفاعی سالی دو بار، یک بار با کنکور و یک بار بدون کنکور و در دو بازه زمانی مختلف دانشجو می پذیرد. ابتدا باید مدارک لازم را برای ثبت نام کنکور غیرانتفاعی آماده کنید و سپس مراحل ثبت نام و انتخاب رشته را پیش ببرید. به متقاضیان توصیه می کنیم برای اطلاع از مدارک مورد نیاز برای ثبت نام، با صدای سنجش در تماس باشید.

کد خبر 680056

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.