اصفهان آماده توسعه خطوط پروازی برای رونق صنعت گردشگری

استاندار اصفهان با اشاره به اولویت توسعه صنعت گردشگری در استان، گفت: اصفهان آمادگی توسعه خطوط پروازی در راستای ایجاد رونق در صنعت گردشگری را دارد.

به گزارش ایمنا و به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری اصفهان، شورای بین‌الملل استان با حضور استاندار اصفهان، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری و سایر اعضا در محل دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه در اصفهان برگزار شد.

در این جلسه سیدرضا مرتضوی استاندار اصفهان بر مشارکت فعال مدیران دستگاه‌های اجرایی در پیگیری امور بین‌الملل استان به خصوص در زمان حضور هیئت‌های خارجی در استان به منظور بهره‌برداری حداکثری از اینگونه فرصت‌ها تأکید کرد.

وی اظهار کرد: ادارات و دستگاه‌های ذی‌ربط اولویت‌های کاری خود را در زمینه همکاری‌های بین‌المللی با سایر کشورها تدوین و بر اساس برنامه کاری منظم اولویت‌ها را با همکاری دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه در اصفهان اجرایی کنند.

مرتضوی ادامه داد: هدف‌گذاری استان بایستی طیف گسترده‌ای از ابعاد علمی، دانشگاهی، گردشگری، صنایع دستی، ورزشی و … را در بر بگیرد.

وی خاطرنشان کرد: میز تخصصی توسعه روابط بین‌المللی استان با حضور نمایندگان استانداری، شهرداری، اتاق بازرگانی تشکیل شود تا سرمایه‌گذار خارجی با اعتماد بیشتری به استان ورود کند.

مرتضوی با اشاره به اولویت توسعه صنعت گردشگری در استان، عنوان کرد: اصفهان آمادگی توسعه خطوط پروازی در راستای ایجاد رونق در صنعت گردشگری را دارد.

کد خبر 679935

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.