۵۱۵ میلیارد تومان بودجه کل باشگاه سپاهان در سال گذشته بود

مدیرعامل باشگاه سپاهان گفت: بودجه منتسب به سپاهان که در برخی رسانه‌ها منتشر شده مختص کل باشگاه در سال گذشته بود و ارتباطی با تیم فوتبال ندارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدرضا ساکت مدیرعامل باشگاه سپاهان اصفهان در حاشیه مراسم ویژه تجلیل از خبرنگاران که عصر امروز _دوشنبه بیست‌وسوم مردادماه_ برگزار شد، اظهار کرد: به نمایندگی از مهندس یوسف‌زاده ریاست هیئت‌مدیره باشگاه اصحاب‌رسانه (بانوان و آقایان) را به تور بازدید ویژه فولاد و ورزشگاه نقش‌جهان دعوت می‌کنم. این تور در روزهای آینده سریعاً اعلام خواهد شد تا در یک‌تور برنامه‌ریزی‌شده، اصحاب‌رسانه میهمان باشگاه و کارخانه فولاد مبارکه باشند. ضمن اینکه همان‌طور که همه ورزشکاران و مدیران ورزشی معاینات پیش‌فصل را پشت‌سر می‌گذارند، با هماهنگی بخش رسانه قرار بر این شد معاینات پیش‌فصل خبرنگاران و آقایان توسط بخش پزشکی‌ورزشی انجام بپذیرد.

وی در خصوص اقدامات باشگاه سپاهان در روزهای اخیر افزود: دوره پیشرفته فیفا "دابل‌پاس" در مرحله سوم به‌میزبانی سپاهان برگزار شد و از فردا نیز دوره پیشرفته "بدنسازی" زیر نظر پروفسور مگنیمور که از مدرسین کلاس‌های پرولایسنس به‌شمار می‌رود و سال‌های گذشته در ایران چنین دوره‌ای را تدریس می‌کرد برای مربیان باشگاه برگزار خواهد شد. همه این اقدامات به نگاهی برمی‌گردد که توسعه همه‌جانبه باشگاه در آن‌ها جست‌وجو می‌شود.

مدیرعامل باشگاه سپاهان تصریح کرد: زیرساخت‌های باشگاه سپاهان با کمک هیئت‌مدیره باشگاه در حال تغییر است. دوره‌های توسعه علم‌ودانش مربیان برای بانوان و آقایان باشگاه در دستور کار قرار گرفته است. ضمن اینکه خروجی‌های آکادمی‌ها در رشته‌های باشگاه سپاهان از جمله فوتبال، والیبال، هندبال و کشتی‌فرنگی بیش از پیش انجام می‌پذیرد و پرورش استعدادها موردتوجه باشگاه سپاهان است.

وی ادامه داد: سعی‌مان همیشه بر این است تا چهره زیبا از ورزش استان و نظام باشگاه‌داری به جامعه نشان دهیم. البته که از آپارتاید رسانه‌ای هم رنج می‌بریم اما این رنج، سپاهان را مقاوم‌تر می‌کند، اخبار جهت‌دار، بزرگ‌نمایی و کوچک‌نمایی، تشکیل کمپین‌های مافیایی برای تخریب و تحریف موارد اساسی از سوی برخی رسانه‌ها علیه باشگاه سپاهان ایجاد می‌شود که ناپسند هستند.

ساکت در خصوص انتشار بودجه باشگاه سپاهان در سال گذشته که امروز در یک خبرگزاری منتشر شد گفت: امروز تحریفی تاریخی در یک رسانه مدعی انجام شد؛ من تلاش کردم با مدیر آن رسانه صحبت کنم اما وی پاسخ‌گو نبود، همیشه امیدوار بودیم تیراندازی آنان به‌سمت دشمنان باشد اما علیه سپاهان اتفاق افتاد و درحالی‌که آن رقم بودجه یک‌سال باشگاه سپاهان برای ۲۷ رشته و ۹۰ تیم بود، آن را به‌عنوان بودجه مختص به تیم فوتبال قلمداد و بودجه امسال سپاهان را نیز با تعجب عنوان کردند.

کد خبر 679925

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.