حادثه تروریستی شاهچراغ بیدارباشی برای مماشات نکردن با برهم زنندگان امنیت است

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: حادثه تروریستی شاهچراغ حاوی و حامل پیام مهم و زنگ بیدارباش در خصوص مماشات نکردن برای برخورد با هر آن کسی که آگاهانه یا ناآگاهانه بخواهد امنیت ملی را دچار خدشه کند، است.

علی خضریان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص حادثه تروریستی در حرم شاهچراغ (ع) اظهار کرد: در پی دستگیری جوخه‌های ترور اعزامی دژخیمان رسوای تروریست در هفته‌های گذشته و ناکام ماندن ده‌ها باره اقدامات تروریست‌ها طی سال‌های گذشته و به دنبال شکست مفتضحانه این جریان شوم در ایجاد ناامنی و ادامه اغتشاشات که به همت مردم انقلابی ایران اسلامی رقم خورد، اینک تروریست‌های ددمنش، برای جبران و کتمان ناکامی‌ها و ناتوانی‌های پیاپی خویش، با اقدامی سفیهانه در یک بازی سراپا حماقت‌آلود که فاقد هرگونه ارزش نظامی بود، بار دیگر در سومین حرم اهل بیت علیهم السلام در دارالعلمِ شیراز و هم‌زمان با ایام عزای آل‌الله، دست به جنایت زدند.

وی افزود: این اقدام احمقانه و عقده‌گشایانه، بیش از پیش، پروردگان تعلیمات تحجرآمیز و خشونت‌خیز سَلَفی افراطی و هادیان و حامیان مرتجع و قبیله‌پرست آنان را رسوا ساخت.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: هر چند این واقعه برای ملت و نظام ما سخت، تلخ و جان‌گداز است، اما حاوی و حامل پیام مهم و زنگ بیدارباش در خصوص مماشات نکردن برای برخورد با هر کسی که آگاهانه یا ناآگاهانه بخواهد امنیت ملی را دچار خدشه کند، بود. بی‌شک جمهوری اسلامی ایران پاسخ درخور به آمران و عاملان و آمران این واقعه تلخ را در دستور کار قرار خواهد داد.

کد خبر 679852

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.