پاکو خمز در حسرت از دست دادن محمدرضا اخباری

محمدرضا اخباری، بهترین بازیکن دیدار گل‌گهر مقابل فولاد بود ، از سوی دیگر تراکتور با سه گل مغلوب سپاهان شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در چارچوب هفته نخست فصل بیست‌وسوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های ایران، تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان چهارشنبه هفته گذشته به‌مصاف فولاد خوزستان رفت و در حضور هواداران مرد و زن سیرجانی توانست با قاطعیت برابر میهمان خود به پیروزی سه بر صفر برسد.

در این مصاف حساس، گل‌گهر سیرجان نخستین کلین‌شیت فصل خود را به‌ثبت رساند و محمدرضا اخباری در اولین بازی با پیراهن تیم جدیدش خوش درخشید. این بازیکن برای بسته نگه‌داشتن دروازه‌اش چهار مهار داشت و با نمره متریکای ۸.۰۱ بهترین بازیکن زمین شد تا ثابت کند همچنان جزو برترین گلرهای فوتبال ایران است.

محمدرضا اخباری به عجیب‌ترین شکل ممکن در پنجره تابستانی نقل‌وانتقالات از تیم فوتبال تراکتور تبریز جدا شد؛ اخباری که هشت فصل در تبریز برای پرشورها به‌میدان رفت و همواره عملکرد درخشانی داشت، توسط کادر فنی و مدیریت این باشگاه در لیست مازاد قرار گرفت و با ناراحتی تراکتور را ترک کرد.

در سمت مقابل تیم فوتبال تراکتور تبریز در هفته نخست فصل جدید لیگ برتر مقابل سپاهان متحمل شکست سنگین سه بر یک شد و حسین پورحمیدی هم در حدواندازه‌های دروازه‌بان رقیب ظاهر نشد تا جای خالی محمدرضا اخباری در قفس‌توری تی‌تی‌ها احساس شود. آن‌هم در شرایطی که پاکو خمز مدعی شد در اکثر فعالیت‌های نقل‌وانتقالاتی تراکتور تأثیر نداشته است.

باید دید تا انتهای فصل تیم فوتبال تراکتور چه آماری از خود در خط دفاعی ثبت خواهد کرد و آیا تعداد کلین‌شیت‌های پرشمار حسین پورحمیدی در آلومینیوم اراک، در تراکتور هم تداوم خواهد داشت یا اینکه سرمربی تراکتوری‌ها به‌خاطر از دست دادن محمدرضا اخباری خود را سرزنش خواهد کرد.

کد خبر 679823

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.