راه‌اندازی کارخانه کمپوست کرج با ظرفیت ۳۰۰ تن

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر کرج گفت: طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته مقرر شد دو خط از کارخانه کمپوست کرج با ظرفیت تولید روزانه هر واحد، ۲۵۰ تا ۳۰۰ تن زباله به بهره‌برداری برسد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، جواد چپردار امروز _دوشنبه بیست‌وسوم مردادماه_ در نطق پیش از دستور صدوبیست‌وهشتمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر کرج، با اشاره به اینکه طی سال جاری بودجه اختصاص‌یافته به سازمان پسماند با در نظر گرفتن مشکلات مردمی و مطالبات روی زمین مانده، محقق شده است، اظهار کرد: در این راستا برنامه‌ریزی برای راه‌اندازی بخشی از کارخانه کمپوست در دستور کار قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه دو خط از این کارخانه راه‌اندازی خواهد شد، افزود: هر واحد از این خط تولید ۲۵۰ تا ۳۰۰ تن از زباله‌های تولیدی روزانه را از بین می‌برد.

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر کرج ضمن درخواست از شهردار کرج درباره تعیین تکلیف پیمانکار امانی این واحد، خاطرنشان کرد: تکمیل، تجهیز و راه‌اندازی فاز دوم این پروژه نیازمند اقدام فوری از سوی مدیریت شهری است، راه‌اندازی دو خط کارخانه کمپوست با ظرفیت مدیریت ۵۰۰ تا ۶۰۰ تن زباله به صورت روزانه قولی است که به مردم داده‌ایم.

کد خبر 679735

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.