امکانات رفاهی برای زائران اربعین در اصفهان فراهم شود

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: اصفهان در مسیر شرق به غرب است و خانواده‌های زیادی از این مسیر عازم کربلا می‌شوند، بنابراین امکانات رفاهی لازم برای حمایت از این زائران و استراحت آن‌ها باید فراهم شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، احمد شریعتی امروز _یکشنبه بیست‌ودوم مردادماه_ در نودوهشتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار کرد: مشکلات حوزه جوانان، تأمین مسکن، اجاره مسکن و خرید خودرو زیاد و تورم آن‌قدر سنگین است که اگر جوانی به فکر ازدواج باشد، دچار مشکل می‌شود؛ دولت باید به فکر باشد و راهکار ارائه کند.

وی افزود: در حال حاضر که به ماه مهر نزدیک می‌شویم، آموزش و پرورش در ثبت‌نام‌ها سخت‌گیری می‌کند تا مردم در محدوده محل سکونت خود ثبت‌نام کنند، اگر این مهم صورت گیرد، دغدغه‌های سرویس مدارس کاهش پیدا می‌کند.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: باید به فکر ۱۲ هزار سرویس مدرسه باشیم که برای خانواده‌ها مشکلاتی در پی دارد.

وی با بیان اینکه زائران اربعین از استان اصفهان نیز عبور می‌کنند، گفت: اصفهان در مسیر شرق به غرب است و خانواده‌های زیادی از این مسیر به کربلا می‌روند، امکانات رفاهی لازم برای حمایت از این زائران و استراحت آن‌ها باید فراهم شود.

شریعتی خاطرنشان کرد: گزارشی از اعضای کمیته‌های نظارتی باید گرفته شود تا مشخص شود که چه اقداماتی انجام شده است و در خصوص سال‌های بعد تصمیمات لازم گرفته شود.

کد خبر 679592

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.