اجاره مغازه‌های رها شده شهرداری منبع درآمد پایدار برای شهر است

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه یکی از بهترین درآمدهای پایدار اجاره مغازه‌های شهرداری است، گفت: مغازه‌های زیادی در سطح شهر رها شده و همین موضوع درآمدهای پایدار شهر را کاهش داده‌ است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، رسول میرباقری امروز _یکشنبه بیست‌ودوم مردادماه_ در جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به پروژه‌های ملی و بین‌المللی شهرداری که حتی تا ۹۰ درصد پیش رفته اما به مرحله بهره‌برداری نرسیده است، اظهار کرد: میدان امام علی (ع) از جمله این پروژه‌ها است که ۹۵ درصد پروژه پیش رفته، اما به مرحله رونق نرسیده است.

وی افزود: پروژه مرکز همایش‌های بین‌المللی که در خاورمیانه کم‌نظیر است، نیز هنوز به بهره‌برداری نرسیده است.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: طی سه هفته اخیر چندین جلسه در خصوص این موضوعات داشتیم؛ ممکن است بعضی از این پروژه‌ها نیاز به ورود کمیسیون‌های دیگر داشته باشد، بنابراین از کمیسیون‌ها درخواست می‌شود که شرایط را بررسی کنند.

وی با بیان اینکه یکی از بهترین درآمدهای پایدار شهر، اجاره مغازه‌های شهرداری است، گفت: مغازه‌های زیادی در سطح شهر رها شده که همین موضوع درآمدهای پایدار شهر را کاهش داده است.

میرباقری خاطرنشان‌کرد: در شهر کمبود نیروی مدیر جهادی داریم، از این‌رو درخواست می‌کنیم کسانی که برای شهر دغدغه دارند، پای کار بیایند تا اقدامات با همدلی و همراهی به نتیجه برسد.

کد خبر 679583

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.