تصویب حقابه شهر اصفهان سند پرافتخار مسئولان استان است

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان تصویب حقابه شهر اصفهان را سند پرافتخاری از سوی مسئولان استان دانست که در چند دهه اخیر سابقه نداشته است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مجید نادرالاصلی امروز _یکشنبه بیست‌ودوم مردادماه_ در نودوهشتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با تبریک انتخاب اعضای هیئت رئیسه در سال سوم شورای ششم اظهار کرد: امیدواریم برای احقاق حقوق مردم اصفهان بیش از گذشته تلاش کنیم.

وی با تسلیت شهادت امام سجاد (ع) و گرامیداشت سالروز ورود آزادگان افزود: مراسمی در شأن این عزیزان باید طی هفته جاری برگزار شود، چراکه این قشر افتخار ما هستند.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان درباره حقابه شهر اصفهان با بیان اینکه یک تا دو مرتبه آب رودخانه برای مصرف داخلی شهر باز شد، تصریح کرد: تصویب حقابه شهر اصفهان، سند پرافتخاری از سوی مسئولان استان است که در چند دهه اخیر سابقه نداشته است، اما با همراهی مسئولان شهر و استان رخ داد.

وی افزود: جاری شدن آب در مادی‌های اصفهان برای جلوگیری از اتفاقات ناگواری که موجب از بین رفتن درختان و فضای سبز می‌شود، باید به‌صورت جدی دنبال شود، اما فکر می‌کنم این مسئله به صورت شعاری در حال پیگیری است.

نادرالاصلی خاطرنشان کرد: حرکتی که مدیریت استان در تأمین آب برای زاینده‌رود انجام می‌دهد و مطالبه‌ای که از مدیریت شهری دارد با وقفه در حال پیش رفتن است، با وجود نامه‌نگاری‌های خوب اما به نظر می‌رسد ما باید در این زمینه مطالبه‌گری کنیم.

وی در خصوص اوقافی بودن اراضی حصه گفت: برخی معتقدند که همه کارها انجام شده است، اما ما پیگیری لازم را نکردیم، در این راستا پیشنهاد می‌شود مدیرکل اوقاف دعوت شود و مسئله حصه که رها شده اما قابل پیگیری است، دنبال شود تا به نتیجه برسد.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان در خصوص بازنگری در برنامه ۱۴۰۵ گفت: توجیه نخبگانی صورت نگرفت که چرا سند ۱۴۰۵ به ۱۴۱۰ تبدیل شده است، در حالی که نسبت به این موضوع باید اطلاع‌رسانی نخبگانی شود.

کد خبر 679564

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.