سامانه نظارت تصویری خیابان کاوه توسعه پیدا می‌کند

رئیس اداره ترافیک و حمل‌ونقل منطقه هفت شهرداری اصفهان گفت: با هدف کنترل و ساماندهی ترافیکی محور خیابان کاوه به سمت شمال، سامانه نظارت تصویری این محدوده توسعه پیدا می‌کند.

مهدی ذوالفقاری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: با هدف کنترل و ساماندهی ترافیکی محور خیابان کاوه به سمت شمال، سامانه نظارت تصویری این محدوده توسعه پیدا می‌کند.

وی افزود: این توسعه شامل محدوده خیابان کاوه حدفاصل پل چمران تا سه‌راه ملک‌شهر می‌شود.

رئیس اداره ترافیک و حمل‌ونقل منطقه هفت شهرداری اصفهان با اشاره به اولویت گره‌گشایی از معضلات حوزه ترافیک شهر، در مدیریت شهری تصریح کرد: یکی از مشکلات محور خیابان کاوه، پارک حاشیه‌های خیابان است که این دوربین‌ها، پایش اطلاعات پارک حاشیه‌ای و تردد اتوبوس‌های بین شهری را رصد خواهد کرد.

وی خاطرنشان کرد: برای اجرای این طرح در فاز نخست ۱۲ میلیارد ریال اعتبار تخصیص داده شده و تاکنون ۷۰ درصد پیشرفت داشته است.

ذوالفقاری ادامه داد: نصب دوربین‌های پلاک‌خوان، امنیت و نظارت بر ترافیک شهری در این محور را افزایش داده و رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی از سوی رانندگان به‌ویژه اتوبوس‌های بین شهری بیش از پیش افزایش پیدا کرده است.

رئیس اداره ترافیک و حمل‌ونقل منطقه هفت شهرداری اصفهان با اشاره به درخواست‌های شهروندان در خصوص حل معضل گره‌های ترافیکی این منطقه گفت: شناسایی محورهای پرتردد انجام شده است و با تأمین اعتبار مناسب به ترتیب اولویت این نقاط به سیستم نظارتی مجهز می‌شوند.

ذوالفقاری اضافه کرد: با رصد وقوع تصادفات، ایجاد گره ترافیکی و وقوع جرایم توسط پایش تصویری همچنین فرهنگ‌سازی مناسب می‌توان به رفع سریع‌تر این معضل در محورهای پرتردد منطقه کمک کرد.

وی افزود: ساماندهی و توسعه خطوط اتوبوسرانی در محلات این منطقه، نصب تابلوها و علائم ترافیکی، خط‌کشی معابر و خیابان‌ها، ساماندهی سرعتکاه‌های موجود و ایمن‌سازی و تعریض محور خروجی پل شریعتی به سمت تهران از دیگر اقدامات سال جاری این اداره در منطقه هفت خواهد بود.

کد خبر 679511

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.