پنجره نقل‌وانتقالات ذوب‌آهن بسته نیست! / مطالبات بیدوف به حساب وی واریز می‌شود

عضو هیئت‌مدیره باشگاه ذوب‌آهن گفت: نامه شکایت دارکو بیدوف از ذوب‌آهن توسط فیفا دیر به دست باشگاه رسید اما پنجره نقل‌وانتقالات بسته نیست و تا انتهای هفته جاری مطالبات بیدوف را به‌طور مستقیم به حساب وی در صربستان واریز خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، صبح امروز بود که مطلبی مبنی‌بر اینکه فدراسیون بین‌المللی فوتبال (فیفا) با ارسال نامه‌ای به فدراسیون فوتبال اعلام کرده است به‌دلیل شکایت دارکو بیدوف پنجره نقل‌وانتقالاتی باشگاه ذوب‌آهن اصفهان مسدود شده است، منتشر شد.

در همین رابطه مرتضی موسوی‌زنوز، عضو هیئت‌مدیره باشگاه ذوب‌آهن اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: پیش‌تر فدراسیون فوتبال به باشگاه اعلام کرده بود که پنجره نقل‌وانتقالات باز است و مشکلی وجود ندارد اما نامه فیفا در خصوص شکایت بیدوف دیر به دست باشگاه رسید؛ در حقیقت روز گذشته بود که فدراسیون فوتبال نامه فیفا را برای باشگاه ارسال کرد اما تیم مدیریت در حال انجام مراحل اداری و قانونی است.

وی با اشاره به اینکه مهاجم سابق ذوب‌آهن شماره‌حساب خود در صربستان را برای دریافت مطالبات در نامه شکایت قید کرده افزود: دارکو بیدوف شماره حساب خودش در صربستان را برای باشگاه ارسال کرده و مدیریت در حال پیگیری است تا از طریق یکی از منابع، مطالبات وی را به دستش برسانیم. به‌طور دقیق اطلاع ندارم که مبلغ طلب بیدوف که شکایت کرده چقدر است، اما پیگیری‌ها در حال انجام است، با یکی دو تا از نمایندگان وی هم صحبت کرده‌ایم تا پول بیدوف به‌طور مستقیم به حسابش واریز شود.

عضو هیئت‌مدیره باشگاه ذوب‌آهن با تاکید بر اینکه شکایت بیدوف مشکلی برای این باشگاه به‌وجود نخواهد آورد، تصریح کرد: به‌طور شخصی با فدراسیون فوتبال در این رابطه صحبت کرده‌ام و پیگیر ماجرا شدم، شکایت بیدوف هیچ مشکلی برای باشگاه در امر نقل‌وانتقالات به‌وجود نمی‌آورد، اما منوط به این است که به‌سرعت طلب دارکو بیدوف به حساب وی واریز شود. به‌این دلیل که از سوی فیفا شکایت بیدوف در موعد مقرر به فدراسیون فوتبال و باشگاه ذوب‌آهن ارسال نشده بود این ماجرا به‌وجود آمد، اما ارتباطی به بازه قبلی نقل‌وانتقالات و خریدهایمان از روز نخست تا به امروز ندارد.

موسوی‌زنوز مدعی شد پنجره نقل‌وانتقالات ذوب‌آهن بسته نیست و حتی ممکن است تا فردا طلب مهاجم سابق گاندوها پرداخت شود و خاطرنشان کرد: پنجره نقل‌وانتقالات ذوب‌آهن بسته نشده است، اما باید مطالبات بیدوف را به‌سرعت به حسابش انتقال دهیم؛ درصورتی‌که برای انجام این کار اقدام نکنیم باشگاه دچار مشکل خواهد شد و پنجره بسته می‌شود. اما تا انتهای هفته جاری طلب بیدوف را از طریق منابع به‌صورت مستقیم به حساب وی در صربستان واریز می‌کنیم. حتی چنانچه کارها خوب پیش برود امروز یا فردا پول را انتقال خواهیم داد.

وی در پایان در رابطه با آخرین وضعیت ماجرای انتقال سیدمحمدرضا حسینی کاپیتان فصل گذشته سپاهان به ذوب‌آهن گفت: مشکلی میان سیدمحمدرضا حسینی و باشگاه سپاهان وجود دارد که قرار شده خودش آن را برطرف کند و باشگاه ذوب‌آهن به این ماجرا ورود نکرده و دخالتی در آن نخواهد داشت. مسئله سیدمحمدرضا حسینی هر زمان با سپاهان حل شد باشگاه ذوب‌آهن مشکلی برای پذیرش وی ندارد اما هنوز قراردادی با وی امضا نکرده‌ایم و باید ابتدا رضایت‌نامه‌اش را از سپاهان دریافت کند.

کد خبر 679338

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.