توضیحات باشگاه سپاهان درخصوص علت بیهوشی هوادار تراکتور +سند

باشگاه سپاهان با انتشار اسنادی درخصوص بیهوش شدن هوادار تراکتور شفاف‌سازی کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم‌های فوتبال سپاهان اصفهان و تراکتور تبریز عصر امروز _پنج‌شنبه نوزدهم مردادماه_ از ساعت ۱۹ در چارچوب هفته نخست فصل بیست‌وسوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در ورزشگاه نقش‌جهان و با حضور هواداران دو تیم برگزار شد و سپاهان با نتیجه سه بر یک میهمان خود را شکست داد.

در اواخر نیمه‌اول این دیدار یکی از هواداران تیم فوتبال تراکتور همزمان با پرتاب نارنجک‌ها روی سکو بیهوش شد و سایر هواداران تراکتور وی را سریعاً به‌سمت آمبولانس کنار زمین منتقل کردند تا با انجام اقدامات لازم و پزشکی، حال وی به شرایط عادی بازگردد.

ابتدا تصور می‌شد که دلیل بیهوش شدن هوادار تراکتور پرتاب نارنجک‌ها باشد اما طبق گفته مسئولان باشگاه سپاهان و پزشکان، حمله عصبی ناشی از استرس موجب شده که هوادار تراکتور تشنج کند.

توضیحات باشگاه سپاهان درخصوص علت بیهوشی هوادار تراکتور +سند

از همین‌رو باشگاه سپاهان با انتشار بیانیه‌ای در خصوص حمله عصبی رخ داده برای هوادار تراکتور روشنگری کرد که آن‌را در ادامه می‌خوانید:

"ضمن آرزوی سلامتی برای هوادار عزیز تراکتور که در ورزشگاه دچار حمله عصبی شد، بدین وسیله پرونده پزشکی او که در بیمارستان غرضی اصفهان تحت مراقبت قرار داشت، به منظور تنویر افکار عمومی منتشر می‌گردد.

برخی رسانه‌ها به صورت شتابزده، اتفاق رخ داده برای این هوادار را جراحت ناشی از تنش بین هواداران اعلام کرده بودند، در حالی که مستندات پزشکی چنین ادعایی را به طور قطع رد می‌کند.

گذشته از این مسئول اورژانس حاضر در ورزشگاه نیز طی مصاحبه با برخی رسانه‌ها، بر حمله عصبی تاکید داشته است.

لازم به ذکر است که این هوادار پس از بهبودی از بیمارستان مرخص گردیده و در حال حاضر در سلامت به سر می‌برد."

کد خبر 679091

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.