دستگیری عاملان حمل ۷۷ کیلوگرم تریاک با نیسان آبی

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان اصفهان از دستگیری دو سوداگر مرگ و کشف ۷۷ کیلو تریاک در عملیات مأموران این پلیس طی بازرسی از یک دستگاه خودروی نیسان خبر داد.

سرهنگ احمد نیکبخت در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در راستای اجرای برنامه‌های مقابله‌ای پلیس با قاچاق مواد مخدر و برخورد قاطع با سوداگران مرگ، مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با اقدامات هوشمندانه پلیسی و رصد اطلاعاتی، از انتقال یک محموله مواد مخدر به استان اصفهان مطلع شدند و بررسی موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: در این رابطه مأموران ضمن هماهنگی با مرجع قضائی به یکی از محورهای مواصلاتی که محل عبور این محموله بود اعزام و پس از شناسایی یک دستگاه نیسان حامل مواد مخدر، طی عملیاتی ضربتی موفق به توقیف این خودرو شدند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان با اشاره به اینکه مأموران در بازرسی انجام شده ۷۷ کیلو تریاک را که به طرز ماهرانه‌ای داخل خودرو جاساز شده بود کشف کردند، تصریح کرد: در این خصوص دو متهم دستگیر و ضمن تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

کد خبر 678998

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.