نیروهای متعهد و دلسوز برای ثبت‌نام در انتخابات مجلس اقدام کنند

دبیر جمعیت پیشگامان انقلاب اسلامی استان اصفهان گفت: افرادی باید کاندیدا شوند که انقلابی، متعهد، معتقد و دلسوز مردم هستند و در این راستا توصیه‌ می‌کنم تا فرصت ثبت‌نام وجود دارد، به این عرصه وارد شوند.

مرتضی آرسته در گفت‌گو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه در طول ۴۴ سال پیروزی انقلاب اسلامی در تمام انتخابات‌ها مسئولیتی داشته‌ام و در این راستا شاهدیم که تمام آن‌ها با وجود توطئه‌های دشمن نحو احسن برگزار شده است، اظهار کرد: بیشترین مشارکت مردم در انتخابات را در سال ۱۳۸۸ داشتیم که باعث تعجب دشمن شد که بلافاصله بعد از آن فتنه را رقم زدند و ۸ ماه کشور را به‌هم ریختند اما در نهایت با درایت مردم و رهبر معظم انقلاب مدیریت شد.

وی با یادآوری اینکه در اسفندماه انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری را پیش‌رو داریم که هر دو دارای اهمیت فراوانی است، افزود: مجلس باید مجلسی باشد که پابه‌پای انقلاب اسلامی پیش برود و معیار انتخاب، معیارهایی باشد که رهبر معظم انقلاب بیان کردند و اولین مورد آن انقلابی بودن است.

دبیر جمعیت پیشگامان انقلاب اسلامی استان اصفهان ادامه داد: افرادی که به دنبال آن هستند که برای انتخابات لیست‌هایی ارائه دهند، باید این مورد را در اولویت قرار دهند و فرد غیرانقلابی را به مردم معرفی نکنند، زیرا مردم اصفهان بهترین و بیشترین بصیرت را دارند.

وی خاطرنشان کرد: افرادی که لیست ارائه می‌دهند، باید به این نکته توجه کنند که جناح و باند را کنار بگذارند، استاد پرورش همیشه می‌گفت «زمانی که باند می‌آید، خدا کنار می‌رود» زیرا حزب و گروه مشکلات را حل نمی‌کند، بلکه مشکلات را افرادی حل می‌کنند که عشق به مردم و انقلاب دارند و در این مسیر هدف اصلی باید حضور افراد ولایی، در مسیر انقلاب و دلسوز مردم باشد.

آرسته با تاکید بر اینکه مردم باید مجلس انقلابی با قوت و قدرت را انتخاب کنند، نه مجلسی که به فکر کاخ‌نشینان باشد، گفت: از سمتی افرادی باید کاندیدا شوند که انقلابی، متعهد، معتقد و دلسوز مردم هستند، در این راستا توصیه می‌کنم تا فرصت ثبت‌نام وجود دارد، به این عرصه وارد شوند.

وی اظهار کرد: ۴۴ سال است که در تحریم قرار داریم اما در این مسیر مقاومت کرده‌ایم و مردم خوبی داریم، به همین دلیل از مسئولان می‌خواهیم هماهنگ شوند و به داد مردم برسند و تدابیر لازم را بیندیشند، هرچند مردم در هر صورت به‌پای انقلاب اسلامی ایستاده‌اند.

کد خبر 678939

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.