محمد ربیعی بالاخره در هفته اول لیگ برتر پیروز شد

محمد ربیعی که در هفته اول سه فصل گذشته لیگ برتر همراه با مس رفسنجان دو شکست و یک تساوی ثبت کرده بود، امروز با پیروزی ذوب‌آهن مقابل ملوان به این آمار منفی پایان داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم‌های فوتبال ملوان بندرانزلی و ذوب‌آهن اصفهان از ساعت ۱۹:۳۰ امروز _چهارشنبه هجدهم مردادماه_ در قالب هفته اول از بیست‌وسومین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج‌فارس در برابر هم قرار گرفتند و ذوبی‌ها با نتیجه دو بر یک ملوان را از پیش‌رو برداشتند تا لیگ جدید را با سه‌امتیاز ارزشمند خارج‌ازخانه شروع کنند.

شاگردان محمد ربیعی در این بازی عملکرد متفاوتی در نیمه‌اول و دوم داشتند؛ در ۴۵ دقیقه اول سبزپوشان بیشتر در خط‌دفاعی فرو رفته بودند، اما در نیمه‌دوم طوفانی و استثنایی به‌سمت دروازه ملوان هجوم بردند که حاصل آن به‌ثمر رسیدن دو گل در عرض کمتر از ۱۰ دقیقه بود و تا پایان نیز از برتری یک‌گله خود محافظت کردند تا با پیروزی به استقبال شهرآورد اصفهان بروند.

محمد ربیعی در شرایطی موفق شد امروز ذوب‌آهن را در هفته اول فصل بیست‌وسوم لیگ برتر در خانه ملوان بندرانزلی به پیروزی دو بر یک برساند که طی سه فصل اخیر هیچ‌گاه نتوانسته بود در مس رفسنجان لیگ برتر را با پیروزی آغاز کند و دو شکست و یک تساوی را در کارنامه‌اش به‌ثبت رسانده بود.

در نخستین فصل حضور مس رفسنجان در لیگ برتر که با محمد ربیعی هم صعود کرده بود، نارنجی‌پوشان در ورزشگاه آزادی مقابل استقلال تهران با نتیجه دو بر صفر تن به شکست داده بودند و در فصل بیست‌ویکم نیز در ورزشگاه نقش‌جهان با همان نتیجه دو بر صفر مغلوب سپاهان شدند. شاگردان محمد ربیعی در مس رفسنجان فصل گذشته هم در قائمشهر برابر نساجی مازندران یک بر یک متوقف شده بودند.

بدین ترتیب پس از سه فصل و ناکامی محمد ربیعی در کسب پیروزی در هفته اول لیگ برتر که از قضا هر سه آن‌ها نیز مانند بازی امروز ذوب‌آهن و ملوان در خانه حریفان بود، این سرمربی توانست به آمار منفی و طلسم شخصی‌اش پایان بدهد تا علاوه‌بر پیروزی ذوب‌آهن در خانه حریفان پس از ۳۲ هفته، تیمش را در هفته اول لیگ برتر صاحب پیروزی کند.

کد خبر 678852

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.