افتتاح پروژه بزرگراه شهید بروجردی در آینده نزدیک

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران گفت: پروژه بزرگراه شهید بروجردی در جلسه کمیسیون مورد بررسی قرار گرفت و طبق اعلام معاونت فنی و عمرانی شهرداری، فاز نخست این پروژه مراحل پایانی را طی می‌کند و به زودی افتتاح خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمد آخوندی امروز _ چهارشنبه هجدهم مردادماه_ در جلسه کمیسیون برنامه و بودجه با هدف بررسی آخرین وضعیت پروژه‌های بزرگراه شهید بروجردی، بزرگراه یادگار امام و آزادراه شهید شوشتری برگزار شد، اظهار کرد: پروژه بزرگراه شهید بروجردی در جلسه کمیسیون مورد بررسی قرار گرفت و طبق اعلام معاونت فنی و عمرانی شهرداری، فاز نخست این پروژه مراحل پایانی را طی می‌کند و به زودی افتتاح خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: معارضان ملکی فاز دوم این پروژه و آخرین تصمیم‌های اتخاذ شده در این خصوص بررسی و مقرر شد پیگیری‌های لازم برای تأمین اعتبار انجام شود.

آخوندی ادامه داد: در جریان جلسه کمیسیون، آخرین وضعیت احداث شاخه غربی بزرگراه یادگار امام (ره) مورد بررسی قرار گرفت و رفع معارضان ملکی این پروژه بزرگراهی در جلسه تشریح شد.

وی تصریح کرد: طبق اعلام سازمان املاک و مستغلات شهرداری تهران، اراضی وزارت دفاع، ارتش و آموزش‌وپرورش در اختیار پروژه قرار گرفته و معارضان نهادی آن رفع شده است.

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: بر این اساس مقرر شد اعتبار لازم برای تملک املاک شخصی تعیین تکلیف شود و آزادراه ۱۶ کیلومتری شهید شوشتری که نخستین آزادراه مدیریت شهری بوده است در دو فاز اجرا می‌شود.

آخوندی ادامه داد: طبق اعلام سازمان مهندسی شهرداری تهران تا پایان شهریورماه تا کیلومتر هفت این پروژه تکمیل خواهد شد و پیگیری برای رفع معارض ملک‌های ارتش و وزارت ورزش در دستور کار قرار گرفت.

کد خبر 678779

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.