عملیات بهسازی جاده مبارکه- بروجن آغاز شد

فرماندار شهرستان مبارکه از اختصاص ۱۲۵ میلیارد تومان اعتبار برای بهسازی جاده مبارکه به بروجن خبر داد و گفت: عملیات اجرایی بهسازی این مسیر از گردنه قمیشلو تا میدان امیرکبیر و بالعکس توسط اداره راهدای وحمل ونقل جاده‌ای آغاز شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علیرضا حسینی امروز چهارشنبه _هجدهم مردادماه_ در بازدید از شروع عملیات بهسازی و روکش آسفالت جاده مبارکه- بروجن اظهار کرد: با پیگیری‌های انجام شده و تأمین اعتبار، بهسازی مسیر گردنه قمیشلو تا میدان امیرکبیر و بالعکس به طول ۵۵ کیلومتر توسط اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آغاز شد.

وی با بیان اینکه به طور میانگین روزانه بیش از ده هزار تردد وسایل نقلیه در این مسیر انجام می‌شود ادامه داد: برای اجرای این عملیات، ۱۲۵ میلیارد تومان از محل اعتبارات ملی و سازمان راهداری کشور در نظر گرفته شده است.

فرماندار مبارکه با اشاره به آغاز عملیات اجرای لکه گیری، بهسازی و روکش آسفالت محور اصفهان_ مبارکه خاطرنشان کرد: عملیات لکه گیری، بهسازی و روکش آسفالت محور مواصلاتی اصفهان-مبارکه (پلیس راه اصفهان شیراز) و بالعکس، به طول ۵۰ کیلومتر، با اعتباری بالغ بر ۱۱۵ میلیارد تومان آغاز شده است.

حسینی اضافه کرد: تأمین اعتبار و اجرای این پروژه برعهده اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای است و امیدواریم در بازه زمانی تعیین شده اجرا شود.

وی با بیان اینکه محور مواصلاتی اصفهان-مبارکه یکی از پرترددترین جاده‌های کشور است، افزود: به صورت میانگین در یک شبانه روز، حدود ۳۰ هزار وسیله نقلیه سبک و سنگین در این محور و از پلیس راه اصفهان شیراز به سمت مبارکه و بالعکس تردد دارند.

کد خبر 678778

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.