سیدمحمد قریشی کاپیتان ذوب‌آهن در دیدار برابر ملوان

سیدمحمد قریشی مدافع باتجربه تیم فوتبال ذوب‌آهن در بازی امروز مقابل ملوان بندرانزلی به‌عنوان کاپیتان جلوتر از سایر بازیکنان وارد زمین خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان عصر امروز _چهارشنبه هجدهم مردادماه_ در قالب دیدار هفته نخست فصل بیست‌وسوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج‌فارس از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه مرحوم سیروس قایقران در برابر ملوان بندرانزلی قرار خواهد گرفت.

گاندوها امروز در شرایطی به استقبال فصل جدید خواهند رفت که کمال‌الدین کامیابی‌نیا هافبک جدید و باتجربه سبزپوشان پس از انتخاب شدن به‌عنوان کاپیتان نخست این تیم در مصاف با فجرسپاسی دچار مصدومیت از ناحیه همسترینگ هفته‌های ابتدایی لیگ برتر را از دست داد و طبیعتاً امروز در جمع ذوبی‌ها نخواهد بود.

باتوجه به غیبت کمال‌الدین کامیابی‌نیا، سیدمحمد قریشی مدافع باتجربه تیم فوتبال ذوب‌آهن که چهارمین سال حضور خود در اصفهان را تجربه می‌کند بازوبند کاپیتانی را در جدال امروز مقابل ملوان بندرانزلی خواهد بست. آن‌هم در شرایطی که می‌توانست کاپیتان اول ذوب‌آهن باشد اما محمد ربیعی تشخیص داده که این مسئولیت به کامیابی‌نیا سپرده شود.

کد خبر 678760

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.