لزوم تشکیل کمیته رسانه در شورای اسلامی شهر قم

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر قم گفت: به منظور افزایش تعاملات مدیریت شهری و رسانه، لازم است کمیته رسانه در شورای اسلامی شهر قم تشکیل شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، نرجس نیازمند در نودوهشتمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم که ظهر امروز _دوشنبه شانزدهم مردادماه_ در سالن شهید باکری برگزار شد ضمن تبریک روز خبرنگار اظهار کرد: انتقال حقایق و واقعیت‌ها جزو رسالت اصلی خبرنگاران است.

وی با بیان اینکه صحت خبر یکی از مهم‌ترین عناصر ارزشمند در تولید یک خبر است، افزود: این مهم نشان دهنده آن است که خبرنگاران می‌کوشند پیش از انتشار یک خبر درباره آن تحقیق و موضوع را بررسی کنند.

این عضو شورای اسلامی شهر قم اضافه کرد: خبرنگارانی که بدون جهت‌گیری‌های سیاسی مسائل را بررسی می‌کنند و اخبار را انتقال می‌دهند، رسالت ارزشمند خود را به خوبی ایفا می‌کنند.

نیازمند با بیان اینکه در شهر قم خبرنگاران انقلابی هستند و رسالتی که بر دوش خود حس می‌کنند را در برهه‌های مختلف اجرایی می‌کنند، تاکید کرد: مشکلاتی که در حوزه کار رسانه وجود دارد، واقعیتی بسیار دردناک است.

وی ادامه داد: پیشنهاد می‌کنم یک کمیته یا کارگروه برای بررسی مسائل حوزه رسانه استان قم تشکیل و مسائل مختلف و پیشنهادها بررسی شود. لازم است راهکاری ایجاد شود و مسئولان استانی در این موضوع دخیل شوند.

این عضو شورای اسلامی شهر قم با بیان اینکه هرچه برای تقویت رسانه‌های استان قم هزینه شود سرمایه‌گذاری است، تصریح کرد: خبرنگاران کسانی هستند که با تبیین به موقع مسائل می‌توانند هزینه‌ها را از کشور حذف کنند یا آن را کاهش دهند.

رئیس کمیسیون زنان و خانواده شورای اسلامی شهر قم افزود: درست زمانی که رسانه‌های بیگانه در مسیر تشویش اذهان عمومی گام برمی‌دارند، رسانه‌های داخلی نقش مؤثری ایفا می‌کنند.

کد خبر 678328

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.