تساوی پرگل کایسری‌اسپور در حضور کامل علی کریمی و مجید حسینی

تیم فوتبال کایسری‌اسپور ترکیه در حضور کامل سیدمجید حسینی و علی کریمی برابر سیواس‌اسپور در بازی دوستانه پیش‌فصل با تساوی دو بر دو متوقف شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم فوتبال کایسری‌اسپور ترکیه در ادامه برپایی تمرینات و اردوی آماده‌سازی‌اش برای فصل ۲۰۲۴-۲۰۲۳ سوپرلیگ و جام‌حذفی فوتبال ترکیه امروز_ یک‌شنبه پانزدهم مردادماه_ در چارچوب یک بازی دوستانه به‌مصاف سیواس‌اسپور رفت و به تساوی دو بر دو رضایت داد.

علی کریمی و سیدمجید حسینی دو ملی‌پوش ایرانی تیم فوتبال کایسری‌اسپور از ابتدا در ترکیب زردپوشان قرار گرفتند و تا پایان در زمین باقی‌ماندند؛ همچنین مامه تیام بازیکن شناخته‌شده نزد فوتبال‌دوستان ایرانی که در استقلال سابقه بازی کردن دارد گل نخست کایسری‌اسپور را در این بازی به‌ثمر رساند.

تیم فوتبال کایسری‌اسپور در نخستین بازی فصل جدید سوپرلیگ ترکیه، روز بیست‌ویکم مردادماه در ورزشگاه خانگی خود در جدال سخت و حساس به‌مصاف تیم فوتبال گالاتاسرای قهرمان فصل گذشته سوپرلیگ ترکیه می‌رود و پیش‌بینی می‌شود دو لژیونر ایرانی این تیم نیز در هفته اول به‌میدان بروند.

یاران حسینی و کریمی فصل گذشته سوپرلیگ فوتبال ترکیه را در جایگاه نهم جدول به پایان رساندند و به‌دنبال ارتقای رتبه‌شان در فصل پیش‌رو هستند. مجید حسینی قرار بود این تیم را ترک کند اما در نهایت در جمع زردپوشان ماندنی شد و علی کریمی هم با برطرف‌شدن مصدومیتی که داشت بدون مشکل می‌تواند کایسری را همراهی کند.

کد خبر 678205

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.