بازدید استاندار کرمانشاه از دفتر خبرگزاری ایمنا در استان کرمانشاه

استاندار کرمانشاه در آستانه روز خبرنگار در دفتر نمایندگی خبرگزاری ایمنا در استان کرمانشاه حضور یافت

به گزارش خبرنگار ایمنا؛ ظهر امروز یکشنبه پانزدهم مردادماه و در آستانه فرا رسیدن روز خبرنگار، محمدطیب صحرایی استاندار کرمانشاه در دفتر خبرگزاری ایمنا در استان کرمانشاه حضور یافت.

ابتدا مدیران نمایندگی خبرگزاری ایمنا در استان کرمانشاه به ارائه گزارشی از فعالیت و بیان عملکرد این رسانه در استان کرمانشاه پرداختند و چگونگی تهیه اخبار و گزارش‌ها و انعکاس اخبار منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی و استفاده همزمان از شبکه‌های اجتماعی برای معرفی بیشتر استان کرمانشاه و ارائه گزارش به مردم در این فضا پرداختند و از مشکلات و سختی‌های کار خبرنگار و رسانه سخنانی ایراد و مسائلی را برشمردند.

سپس استاندار کرمانشاه در سخنانی اظهار کرد: بر خود واجب دانستم جهت خدا قوت به تلاش‌گران عرصه رسانه و اطلاع‌رسانی در آستانه روز خبرنگار در دفتر تعدادی از رسانه‌ها و به طور خاص در دفتر خبرگزاری ایمنا حضور پیدا کنم چون مجموعه ایمنا در عرصه اطلاع رسانی بسیار زحمت می‌کشد و پیگیر و اثرگذار بوده و بابت زحمات ایمنا نه بخاطر خودم بلکه به خاطر آنچه که به خیر و صلاح استان و مردم عزیز استان انجام می‌دهد، سپاسگزار هستم

استاندار کرمانشاه افزود: با توجه به اینکه در جلسات مختلف و برنامه‌های استان حضوری فعال دارید و به دلیل حضورتان از ماوقع استان مطلع بوده و امیدوارم حضورمان باعث خیر و برکت و باقیات و صالحات باشد.

وی گفت: بنده خود را از دوستانی که تحت هر عنوانی در استان در حال تلاش و فعالیت هستند جدا نمی‌دانم چون در کلان همه در یک تیم هستیم و بیرون استان همه ما را به عنوان کرمانشاه می‌شناسند و فرقی ندارد که مسئول باشیم یا رسانه باشیم و با هر نگاهی که فعالیت کنیم ما را به نام کرمانشاه می‌شناسند و باید خیر و صلاح مردم کرمانشاه مدنظر باشد و در راستای منافع مردم و توسعه استان قدم برداریم.

استاندار کرمانشاه گفت: امیدوارم در فرصتی که پیش رو داریم و خداوند این فرصت را در اختیار ما قرار داده است برای بهبود شرایط مردم و استان کرمانشاه تلاش کنیم و ثمره این هم‌افزایی به خیر و صلاح بیشتر مردم و استان بینجامد و طوری رفتار کنیم که آیندگان وقتی به عملکرد ما نگاه می‌کنند ذکر خیری از این فعالیت‌ها داشته باشند.

سپس استاندار کرمانشاه به اقدامات خبرگزاری ایمنا در استان کرمانشاه در شبکه‌های اجتماعی اشاره کرد و با تقدیر از فعالیت در این حوزه برای معرفی بیشتر کرمانشاه گفت: بازخوردهای مردمی را جهت پیگیری و رسیدگی در اختیار بگذارید تا از مراجع و مبادی ذی‌ربط درخواست‌ها و نظرات مردمی پیگیری شود.

به گزارش ایمنا؛ در این بازدید علی صفدری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه، عبدالله الماسی مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری کرمانشاه، فتاح مومنه رئیس اداره رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه حضور داشتند.

کد خبر 678204

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.