عصرانه خبری شهرهای ایران در ۱۵ مردادماه

در این بسته خبری از رونمایی سیستم شهرداری الکترونیک سنندج تا اعلام جزئیات حادثه پله برقی در تهران و کاهش ساعت کار پاکبانان روزکار در بوشهر را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای ایران در عرصه‌های مختلف عمرانی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود، در این بسته خبری ایمنا، (کوتاه از شهرهای ایران) سرفصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

رویکرد شورای شهر اصفهان، ارتقای زیرساخت‌های حمل‌ونقل عمومی است

علی صالحی، سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: ارتقای زیرساخت‌های حمل و نقل عمومی بویژه تکمیل خط دوم قطار شهری و حلقه (رینگ) چهارم ترافیکی این کلانشهر، رویکرد این شورا در سومین سال فعالیت خود است.

سیستم شهرداری الکترونیک سنندج امسال رونمایی می‌شود

سید انور رشیدی، شهردار سنندج گفت: ایجاد سیستم شهرداری الکترونیک یکی از ضروریات در شهرداری سنندج است که در حال حاضر ۸۰ درصد این پروژه پیش رفته و تا پایان امسال رونمایی خواهد شد.

ترکیب هیئت رئیسه شورای شهر قیدار تغییر کرد

خدیجه خداکرمی، عضو شورای اسلامی شهر قیدار گفت: با برگزاری انتخابات هیأت رئیسه ترکیب هیأت رئیسه این شورا تغییر کرد و صفرعلی اسلامی به عنوان رئیس آن انتخاب شد.

۱۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل طرح کانال‌های دفع آب‌های سطحی شهر باشت نیاز است

سید رضا حسینی، شهردار باشت گفت: یکصد میلیارد ریال اعتبار برای فاز نخست ساخت کانال‌های دفع آب‌های سطحی این شهر نیاز است که در صورت تخصیص اعتبار یاد شده از میزان آب‌گرفتگی معابر در فصل بارندگی به شدت کاسته خواهد شد.

مرگ چهار نفر در چاه حاوی گازهای سمی در شیراز

هادی عیدی پور، رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز گفت: چهار کارگر شاغل در کارگاه جمع‌آوری ضایعات در روستای گچی که یکی پس از دیگری برای نجات جان همکاران خود وارد چاه حاوی گازهای سمی شدند، دچار گازگرفتگی شده و جان باختند.

آتش‌نشانی بیرجند ۲۱ مورد عملیات زنده‌گیری مار انجام داد

علی حیاتی، رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بیرجند گفت: از ابتدای امسال ۲۱ مورد عملیات زنده‌گیری مار در محدوده‌های شهری و خارج محدوده خدمات توسط نیروهای آتش نشانی بیرجند انجام شده است.

آتش‌سوزی کارگاه لنج‌سازی دریانوردان بوشهر مهار شد

حسین ضیایی، سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بندر بوشهر گفت: حادثه آتش سوزی در کارگاه لنج سازی دریانوردان بوشهر طی عملیاتی ۲‌.۵ ساعته مهار شد.

اعلام جزئیات حادثه پله برقی در تهران

سوده نجفی عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران در این جلسه با اشاره به گودهای رها شده در شهر تهران اظهار داشت: بر اساس گزارشی که از معاونت شهرسازی و معماری شهرداری دریافت کردم حدود ۱۹۰ گود رها شده در تهران وجود دارد که از این تعداد حدود ۳۰ گود در وضعیت پرخطر قرار دارند.

ساعت کار پاکبانان روزکار در بوشهر دو ساعت کاهش یافت

فرشید کارمزد، رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری بندر بوشهر گفت: با توجه به تشدید گرما و رطوبت ساعت کار پاکبانان روزکار این سازمان دو ساعت کاهش پیدا کرد.

مالکیت حدود ۹ هزار مترمربع زمین در ارومیه به شهرداری بازگشت

حسین مهدی‌زاده، شهردار ارومیه گفت: پس از کش و قوس یک و نیم ساله سرانجام مالکیت زمین هشت هزار و ۸۰۰ مترمربعی واقع در خیابان حسنی به شهرداری ارومیه بازگردانده شد.

کد خبر 678148

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.