بوسه پدر شهید عباس بابایی بر پای پسرش

کاربران فضای مجازی هم‌زمان با سالروز شهادت سرلشکر عباس بابایی، یاد و خاطره این فرمانده شهید و یکی از اسطوره‌های دفاع مقدس را گرامی داشتند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پانزدهم مردادماه، سالروز شهادت یکی از بزرگ‌مردان این سرزمین است؛ شهید عباس بابایی از فرماندهان نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران که خاطرات رشادت‌هایش در دوران جنگ تحمیلی در صفحات تاریخ به یادگار مانده است.

سرلشکر خلبان شهید عباس بابایی که در هنگام شهادت ۳۷ سال داشت، اسوه‌ای بود که از کودکی تا واپسین لحظات عمر گران‌قدرش همواره با فداکاری و ایثار زندگی کرد و سرانجام در روز عید قربان، به آرزوی بزرگ خود که مقام شهادت بود، نائل آمد.

هم‌زمان با فرارسیدن سالروز شهادت این سرلشکر شهید، کاربران فضای مجازی یاد و خاطره او گرامی داشتند.

کاربری با اشتراک بخشی از کلام مقام‌معظم‌رهبری درباره شهید عباس بابایی نوشت: «همانند شهید بابایی دل‌ها را به هم نزدیک کنید. درون را پاک کنید، عمل را خالص کنید. آن وقت خدای متعال برکت خواهد داد. عباس بابایی یک انسان واقعاً مؤمن و پرهیزگار و صادق بود. ۱۵ مرداد سالروز شهادت شهید عباس بابایی گرامی باد.»

بوسه پدر شهید عباس بابایی بر پای پسرش

کاربر دیگری با انتشار فرازی از وصیت‌نامه شهید نوشت: «امروز ۱۵ مرداد، سالروز شهادت شهید عباس بابایی است، فارغ‌التحصیل از آمریکا

فرازی از وصیت‌نامه شهید: ملیحه جان! در این دنیا فقط پاکی، صداقت، ایمان، محبت به مردم، جان دادن در راه وطن، عبادت باقی می‌ماند تا می‌تونی به مردم کمک کن. حجاب، حجاب را خیلی زیاد رعایت کن.»

بوسه پدر شهید عباس بابایی بر پای پسرش

یک کاربر با اشاره به دیدار شهید بابایی با امام خمینی (ره) نوشت: «اومد خدمت امام و از جنگ مرخصی خواست پرسیدن چرا؟ گفت: دهه اول محرم می‌رم هیئت‌های جنوب شهر برای شستن استکان‌ها اون‌جا کسی منو نمی‌شناسه. امام فرمودن به یک شرط اجازه می‌دم که چند تا استکان هم به نیت من بشوری.»

بوسه پدر شهید عباس بابایی بر پای پسرش

کاربر دیگری هم نوشت: «از شهید عباس بابایی پرسیدند: عباس جان چه خبر چه‌کار می‌کنی؟ گفت: به نگهبانی دل مشغولیم تا کسی جز خدا وارد نشود.»

بوسه پدر شهید عباس بابایی بر پای پسرش

یک کاربر هم با اشتراک فیلمی از وداع پدر شهید عباس بابایی با پیکر این شهید نوشت: جوری زندگی کنید که پدرتون این‌طوری ازتون راضی باشه. بوسه پدر شهید عباس بابایی بر پای پسرش.»

بوسه پدر شهید عباس بابایی بر پای پسرش

کد خبر 678124

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.